♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 3, 2012

Saturday Morning :)

hello peeps ;) , setelah selesai publish post entry yang lepas terus-2 aku busy wey , nak online pun takde mud , penat sangat , internet slow , blablabla fesbuk pun tergendale , tah ape cerite tah .
yeah , saturday morning , bangun sikit punye awal gare-2 telefon rumah berdering tanpe kenal erti penat lelah , angkat-2 , then the caller was serching for someone yang takde dalam rumah niy , wtf ? sengal la <grr>
then call untuk kali yang kedue , aku angkat , "err , hello hazeem ade ? " uhh ? whatthe ? first call tadi aku ingat dye tanye "husin ade ?" mane datang husin dekat rumah aku ? -.- haha , sorry man , my mistake ;)
well , husin , hazem ? tak jauh beze sangat kan . aku tengah mamai , mane nak peke dengan keadaan sekeliling . hikhik . sorry , hari niy pakwe kite tak kejutkan kite tido . die pegi kem , every week dah rase nye . aku pun tatahu kem tu macam mane , malas nak tanye lebih-2 , karang dye bukak sejarah olahrage ngange je aku karang . haha , yunk , imy . sorry , merajuk dengan awak hari tu . padan muke :)
hari-2 macam ni memang aku spent time dekat rumah sahaje , nak hang malas , duit takde , lagipun ape lah sangat lepak pekan tu . tempat same sahaja -.- jemu dah aku since kecik , sampai kecik sikit , dekat situ la tempat aku jenjalan , sampai aku boleh hafal number kedai dekat pekan tu . haha . k tipu tipu :p
duduk rumah , bangun tido , online , kemas rumah , tengok tv , tido , makan , tido balek , online lagi . haha , penganggur macam aku ni memang senang lenang hidup die . haha , malas nak keje buat mase niy . duduk rumah style sikit . eh-2 , sekarang aku rajin terjah belog orang , sorry kalau tak suke . nak buat macam mane kan . aku terjah yang aku follow je , kalau tak kasik aku terjah sile private kan belog awak yeww :)
oh , kay , gtg , nanti laen hari kite update lagi :) byeee

No comments: