♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 8, 2012

Kerje , Bibik Nana dan Shamrin Aris

                                                                     weewoot readers :D

lame gile tak sembang-2 dalam belog , busy pulakkan . ye weh . sumpah wa cakap , busy gila ! okay , tapi taklah sebusy Najwa Latif mahupun Aaron Aziz . HAHA ! tetau je yang dorang busy kan . at least aku tau yang dorang ade urusan hidup masing-2 ;)
okay , sepanjang aku menyepi menghilang kan diri , ceh-2 hilang lah sangat kan , banyak bende yang menjadi dan maksud aku terjadi dalam kehidupan sehari-2 an aku . eh style pulak ayat hari-2 an ni ;D

sedie maklum aku bekerjaye sekarang , wah kau , haha . ape keje aku , dimanakah , apakah , bilakah , itu adelah Hak Milik Rahsie Kerajaan aku wink-2 , ta nak lah gitau , macam tatau korang-2 niy , karang bile dah tau mule la susun ayat nak kene kan aku . kan ? kan ?

kesimpulan untuk kerje pade aku setakat ini TERBAIK ! :D

staff sume semad cool je macam aku , wah-2 puji melambung kan , tapi jujo niy weh . aku suke kerje dekat situ . UNTUK MASE NI lah , yang akan datang aku tak dapat nak agak . harap-2 semakin TERBAIK lah hendaknye kan . AMIN :)
tapi busy tu jangan cakaplah , kadang-2 terjejas jugak mase aku dengan kekasih ni . haha , amboii , kekasih kan . eh-2 nak pakai name ape eh bile nak gossip-2 pasal boyfriend ? pujaan hati ? wahh , sastera kan . sayang ? eceh , tanak sweet gedik lagi . HEARTMATE ? amboiii , kelass habes . haha . ish , nanti-2 lah pikir -.-

terime kasih la Shamrin Aris kerane memahami 'gewe' awak yang busy sesangat niy , terime kasih jugak la sebab selalu rindukan saye ;) cecece , pakwe kite lately ni makin sweet okay . memang sayang sangat la cite dye . haha . okay , landasan -.-
eh kejap , nak gune name die je la bile nak gossip-2 sal die . style sikit kan hee ;)
okay , kalau nak suruh aku cerite pasal Shamrin Aris ni memang takkan habes ;) , haha , mestilahh , perempuan bile dah sayang memang suke bercakap-2 pasal kesayangan beliau , tak kesah la yang baik ke buruk ke , name orang yang disayang-2 mesti dok disebut-2 . itu adelah lumrah ken ? ken ? ;) sile setuju , okay , meh sayang sikit . haha .

oh antare orang-2 yang disayang-2 dan dimanje-2 oleh aku , amboii , ayat mintak seliper nih , haha , adelah Nur Diyanah Rosli , ha , yang mane ? ala , yang dok ngade-2 panggil aku bibik tak tentu hale tu . ingat ? tak ingat jugak . okay , ini gambar picisan yang boleh aku share untuk mengembalikan memori korang , acece , haha .


cuns kan ? mesti , tengok la adek sape ;)
last 2 days birthday die , okay , di sini saye nak mengucapakan , SAYANG ! HAPPY BELATED BIRTHDAY . ILOVEYOUTOOANDALWAYSDO BABYY :) , lu jangan lupe wa okay , nanti wa dah kaye kite pegi jalan-2 , btw tahun ni PMR kan ? lu study elok-2 ye don , jangan nak gatal-2 , tunggu lah due tige tahun lagi macam wa ni ha . habes SPM baru nak kenal-2 dengan cinte ni . wahh , propa nihh . hahaha . iyekan je lah . don ! jage diri , imissyouu . muahx !

errr , okay , terlebih-2 caring dan daring malam ni . lantakkan . haha . back to my story , aku okay-2 je untuk awal tahun kali niy , eh , secare tibe-2 buat statement xD dah tingtong nih -.-

okay , aku rindu nak pegi sekolah sebenanye . amboii , sejuk perut ibu aku kalau bace ayat aku ni kan . haha . tapi tapi tapi , aku nak pegi sekolah TANPE belajar , tanpe bawak buku banyak-2 , tanpe duduk lame-2 dekat perhimpunan sampai aku tak dapat rase kehadiran punggung yang sepertinye lumpuh . lepas tu tanak ikut peraturan , tanak ade EXAM at all ! aku nak pakai baju sekolah comel-2 lepas tu nak lepak-2 dalam kelas , bertepuk tampar dengan teman-2 perempuan , nak update gossip dengan classmates , nak ziarah kelas-2 sebelah , kelas-2 lain , nak menuju ke kantin dengan senyuman yang tak lekang pade bile-2 mase yang aku lapar . boleh kan ? hahaha . memintak kaki sungguh :D

uhh , i couldnt describe how much i missed my school SENIOR YEAR . itu adelah yang terbaik dalam hidup okay , untuk adek-2 enjoy your school moment selagi boleh , wahh ayat , jangan nerdy sangat , jangan nakal sangat , watlek watpeace je . jangan ponteng-2 nanti tak rase keghairahan seorang pelajar itu . amboii . apakah ? haha . pesanan ikhlas dari kakak mu yang merindui zaman senior SEKOLAH MENENGAH beliau wink-2 ;)

okay readers , enough for tonight , banyak sangat niy , nanti bile kite free kite share story lagy okay , thanks for reading and following :)


Shamrin Aris terime kasih sayang kan saye 'tanpe SEBAB dan ALASAN' , sebenarnye jawapan ni yang saye nak dengar dari seorang lelaki bile saye tanye die "kenape awak sayangkan saye ?" dan awak yang pertame dapat markah penuh untuk soalan cepumas tu , sayang awak :)


No comments: