♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 2, 2012

Kite betul-2 sayang awak :)

Readers :)
lame dah tak update belog ni ha . busy pulakkan . maklumlah dah bekerjaye dengan jayenye titew niy . HAHA . okay -.-
hari niy nak updated post pasal ehem-2 'awak' kite lah . mood baik niy . bukan senang nak update pasal boipreng kan . julung-2 kalinye aku nak share pasal aku dengan 'awak' niy . ceh-2 . ye kan je lahh . HAHA !
okay baru lagi , tengah hangat becinta cinta remaja . hamboii .
entah la , seperti yang sudah ku bilang , hati aku rase teruje sikit . sikit ke ? okay , teruje cukup :D
teruje-2 pun payah oh nak jumpe SA kite . pagi petang training dan malam baru boleh contact . okay , siang pun dye ade text yang isi kandungannye mengandungi unsur-2 membangunkan aku dari tidur . HAHA !
nampak je name dye kelua dekat skrin laju tangan aku melakar password dekat fone kan ;p
tapi ye lah . lepas due tige text dan text yang keempat akan berbunyi begini :

-" awak , saye p training dulu okay ;)"-


tadelah hampe . tengok mood . kalau mood tengah selebeh mintak kaki memang aku biarkan je text dye tu . HAHA ! kejam aku sikit dengan dye . tapi kalau mood tengah seronok teruje persis kanak-2 ribena aku reply lah kan . okay biase nye ayat yang aku susun baek sikit ;)


-"okay syg , jage diri ;)"-
-"hm , k , elok-2"- ---> ni versi mood yang mintak kaki tadi . hee :D

yang aku suke sayang sangat-2 dengan dye niy tah lah . dye niy macam ape eh . macam rele habes tau . ish , ape pulak rele-2 niy . payah aku berfalsafah malam-2 cenggini kan HAHA ! okay , sile-2 .
actually aku niy garang habes dengan dye . betul . tapi dye macam rele dimarah dan seterusnye mengalah dengan aku . HAHA ! kadang-2 aku kesian wey . ye lah . dok mara-2 dye diam sopan je . eh-2 padehal dalam hati fasih dan lancar dye dok maki aku . HAHA ! awak ! jangan berani nak maki-2 orang okay . orang cepuk awak nanti :P
tapi tade lah aku marah sangat pun . dengan dye aku tak dapat nak majok sangat kes dye punye lawakkan . HAHA ! entah lah . tapi payah la aku nak majok sangat dengan dye niy . untunglahh :p
day by day kenal dah macam mane abe kelate niy actually . memulekan aku ingat dye niy macho-2 jage standard , tapi bile kenal habes dye niy , amboii , sweet . HAHA !
seriously , awal-2 minggu tu kan aku macam tak confident je boleh sesuai dengan dye . ye lah , aku ni memilih sikit . tu tak suke , ni tak suke . tambah-2 dye niy memang jenis taip mesej pendek-2 . kekok habes wey . macam tak sesuai je . HAHA !
then bile aku dah mampu menyuarekan semue isi hati , sikit-2 dye berubah la :) alololo sweet dye kan . dri reply "ok" dah jadi "oooooooookkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyy" panjang kan ? HAHA ! okay , tak kelaka pun -.-
tade lah , ade la dye susun ayat cantik sikit . haha . tak kesah lah kan . ayat cantik ke buruk ke yang penting dye comel . HAHA !


awak-2 orang nak cakap niy , tapi orang malu , so orang tulis dekat belog je eh . nanti awak bace taw . firstly orang nak cakap thanks sangat-2 sebab awak sabar sangat dengan orang . even orang banyak buli-2 awak , marah-2 awak , awak watlek watpeace je kan . sebab awak tau yang orang tak bole marah awak lame-2 . hee . sayang pulakkan . even awak penat training pagi petang awak tetap ade mase untuk sayang awak ni kan . itu paling terharu sekali . tapi-2 yang paling menyentuh perasaan bile awak tunggu saye balek keje malam . ingat tak waktu first day saye keje malam . lepas saye balek saye call awak then awak angkat , awak cakap awak dah tido . bukan main bising saye kan sebab awak tak tunggu saye . tapi awak tabah je . haha . kesian awak . then hari kedue saye balek pukul 12 , saye text awak , awak cakap awak belum tido , awak tunggu saye balek . on the spot saye call awak . dengar suare awak macam penat sangat je . mengalahkan saye yang keje 8 jam ni ha . tapi bile saye dengar suare awak terus hilang penat saye . hehe . betul . terus saye suruh awak tido . kesian sangat . hehe . tapi saye treharu habes .ye lah , awk cakap hari tu awak training terok kan . and selame ni pun awak tido pukul 10.30 tapi hari tu pukul 12 pun awak jage lagi . rase nak nanges hentak2 kaki je . amboii . HAHA ! lepas tu sorry sebab orang ni kuat buli awak , ye lah . buli-2 manje kan . cehh -.- HAHA ! awak saye sayang awak . sayang sangat-2 . jujur saye cakap , saye mule pecayekan awak and saye rase awak boleh dipercayai sebab awak comel sangat . hehe . awak jangan buat ayat-2 sedih bile saye mara-2 awak lagi k :P awak jangan risau , gewe awak niy setie orang nye walaupun hati ni kadang-2 goyah . HAHA ! boleh kan . oh lepas tu , bile awak nak aja saye kecek kelate ni ? saye teringin nak berdebat dengan awak gune loghat kelate , style kan ? haha xD

okay , lebih-2 kan aku ^^ takpe , belog aku pun . nak stalk , stalk je lah . sile-2 jangan memalu :')
kbaii :D

No comments: