♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 2, 2011

I am talking about "Syeera Rahman" ♥

Well hello readers , assalamualaikum :)

tengok title sikit , sikit je eh ;)

okay , Syeera Rahman tu kitew la , kitew yang ta cuns , ta hotsetap mane nih .

kay people , meh la aku gtau macam mane "Syeera Rahman" niy actually :)

entah kenape , ramai cakap aku sombong -.-

maybe korang nampak aku sombong , tapi actually sombong tanpe niat . HAHA ! ade ke ?

kite bukan sombong , kite segan lah awok , kite takde gigi . hee ! *tiputipu .

aku segan sikit *sikit ? okay xD sebenar nye , kalau yg im , texting dengan aku memang la ade je bende aku cerite , tak habes-2 .

tapi bile face to face aku tengok muke orang tu pun payah . HAHA ! 


okay , pasal cinte yang tak kunjung tiba xD

ketike dimane saat parents memberi kepercayaan kepade saye untuk memiliki teman lelaki 

dan-2 tu lah aku single , ditinggalkan kesepian . HAHA ! ayat aku mintak seliper xD

tape lah kan . kitew bukan hotsetap macam awok .

sebenarnye , Syeera Rahman niy kalau becinte serious habes okay .

aku tak layan la cinte kejap-2 niy , bulan niy couple dengan A , bulan depan couple dengan B pulak , tak sampai 3 hari putus couple dengan si C .

okay , aku tatawu la in future kan ? tapi buat mase sekarang aku mmg struggle utk tidak mempunyai terlalu ramai ex boyfie . 

seumo hidup aku aku ade 2 je real ex boyfie . hee , lepas tu takde dah :)

ye lah , aku nak dapat boyfie pun payah -.-'

seriously aku utamekan yang serious wey , aku tengah searching lelaki yang betul-2 nak ber-girlfriend nih . hee !
sebab , bile-2 dye betul-2 serious , segale macam aspek dye akan utame kan kan ? pasal hati aku , keselamatan aku , perasaan aku , hidup aku .

haihh , tapi ade lagi ke lelaki cemni ? --'

dan secare tidak langsung sah-2 ler aku pun akan menyayangi dye macam dye menyayangi ku . hee :)

okay , acually niy mukadimah je niy , hee . mukadimah ? okay , bm aku kasik A+ bole ? letak bintang skali :D

later aku akan cerite the full version real me okayy ? :)

thanks . kboiii :D






No comments: