♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 1, 2011

Lagu Belog ♥

Assalamualaikum readers :)

wee . kite dah boley online-2 tanpe had . tanpe gangguan . tanpe bunyi-2 sinis yang suruh kite bace buku lagi :)

excited kan ? haruslah . dulu kalau online , kemain jeling lagi ayah kat aku niy . jelingan pertame aku buat tatawu je .

jelingan kedue dye jeling dari jarak dekat pulak . jelingan ketige hah , dye tutup charger laptop . HAHA ! dramatik tak ayah aku ?

tapi sekarang silap lerr , aku yang jeling dye balek . haha . *mustahil -.-'

lagu belog PINK kite best kan ? tawu-2 . hee !

jatuh cinte oh bile kali kedue dengar lagu niy :)

lirik dye sweet gilababi lah .

kan bagus kalau ade lelaki yang macam dalam lirik tu .

kite nak satu boleh ? :)

nak tau tajuk lagu niy ?

ceteke , ceteke . tatawu letew  :P

sekian , kbaiii :)

No comments: