♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 14, 2011

BM society PARTY !

Salam readers :)

err , mud nak story tade sebenarnye , tapi gagah kan jugak la . hmm , aku pun dah berhenti mengharap yang ex boyfie nak return back . seems that dye nak hidup tanpe aku . all the best Aloy :) . Ira doakan yang terbaek untuk Life Aloy kayy , :)

okay , dah . malas nak kenang barang yang dah lepas . aku selese macam niy :)

eh petang tadi Kelab BM buad Jamuan Akhir Tahun and damn best ! seriouslyy . :D


umi miela :)
















simple tapi BEST ! seriouslyy . :D
thanx mereke :)  kaorang buad aku happy hari niy . at least aku bole lupekan cinte lame aku yang seems macam dah tade harapan . aku da cube nak sayang orang laen tapi result dye negative ! i cant even give my heart to anyone . huh -.-'

eh , esok mahu jenjalan :) yay ! nanty kite update story pasal esok lak kayy . tata for now . muahx !

No comments: