♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 13, 2011

Syeera Rahman's LIFE :)

Salam readers :)

Lame tak tulestules dah kan ?

Blog Syeera Rahman Stories pun dah lame menyepi . Eh tapi dah update dah sambungan Bab 4 :)

bace lerr http://syeerarahman.blogspot.com/ Seriously , sejak dah break dengan 'DIE' nafsu nak tules cerite tu tade dah . *nafsu ? -.-'

tapi takkan nak buat keje separuh jalan lak kan ? tak best lerr . teruskan jugak la . kadangkadang tu sampai nangesnanges buat cerite tu . HAHA ! xD Sebak wey , rinduu :'(

hmm , tatau cite ke yang Syeera Rahman dah kembali SOLO ? *halah , SOLO wey . kau hade ? :P
tatau ? sah tak bace paper . HAHA ! ye , 10 Okt 2011 . baru je 3 hari -.-' . seriously tak sangke . berbulanbulan aku cube sabar nak selamatkan hubungan ni , tapi dye boleh pulak . . . hmm , dah la , sedih bok .

Sebab putus ? okay certain orang je tau punce sebenar . hati wa hancur wey dapat tau yang dye . . . . adehh . dah la , tanak storyy . tak gune nak aibkan sesape . bende dah lepas . aku tanak salah kan dye o sesape sebab aku pun ade salah sendiri jugak . terlalu pecaye kan lelaki was my BIG STUPID mistake !

'DIE' dah tutupkan pintu hati aku untuk letak manemane lelaki kat hati aku nih . *imagine how upset I am .
sudah la readers , tak larat nak sedih sangat . entahentah die dekat luar tu seronok je tanpe aku . *eceh , serkap jarang . xD

okay ! ce dengar siket lagu blog . Slah satu usahe menguatkan semangat untuk continue my lfe journey :)
semalam pegy karoke . waa ! seronok wey ! tapi most lagu yang aku nyanyi lagu PUTUS CINTE .
 okay , suare aku tade lah sesedap Najwa Latif mahu pun Justin Bieber . tapi cukup sekadar dapat mengalah kan kanakkanak tadika :))

Kesimpulannya , pintu hati Syeera Rahman telah tertutup untuk terime manemane lelaki . Sape yang tutup ? okay , die . HAHA ! untung lerr -.-'

readers , thanks for reading , btw doakan the best for my SPM and Future :)

Sekian .