♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 19, 2011

Syeera vs Pemulihan GIGI ;D Part 2

Assalamualaikum readers :)

here the Part 2 begin :D enjoy your readingg :)
.............. 

ikot kan haty aku memang nak makimaki jea orangorang tu . tapy ibu selalu cakap "saba itu penting" ohh okayy .

nak jady seorang yg penyabar memang susah . 

eh , nak mengaku sikit , latelyy ni aku macam malas nak bertekak dengan orang and if aku tak suke orang tu sekali pon aku dah malas
nak kutukkutuk dan tell everyone how much i hate him / her .really .

bukan dapat ape pon . 

DOSA ade :)

yup , dulu mulut aku nih jahat jugak . kire mulut aku nih GANAS jugak la . kalau tak puas haty jea memang kene la orang tu .

semue cerite aku bukak . but now , aku dah malas nak MENGGANAS lagy . hee~ really .

buat orang benci jea kan ?

 aku pon malas gadoh . 

dalam kelas pon aku dah banyak diam kan diri . ye lah , cakap tu salah cakap niyy salah . pade aku tu je BETTER .

aku tak nak orang kacau hidop aku so i wont mess up dengan dorang .

*ceyy , tapy SETUJU tak ? 

the BEST way maybe . :D

oh okayy , secare rasmi nye NURHANIS ASYEERA binti RAHMAN dalam proses pemulihan akhlak *eh ? terpesong HAHA xD

 pemulihan diri menjadi lebih baek tetapi bukan SEMPURNE :)

wishh me LUCK ! ;D

p/s : okay , jady PENDIAM sangat tersekse . MENDAP weyhh ! -.- you go girl ! :D

tengs for reading :)

No comments: