♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 19, 2011

Syeera vs Pemulihan GIGI ;D Part 1

Assalamualaikum reDEARS :)

walawehh , tengok title post saye ? macam pelik je kan ? oww okay . sangat pelik . :)
tapy kejap .

title post tak de kne mengene dengan entry hari niyhh . hee~ saje bagy gempaks .

tapy aku suke post kali nih . about . . 

"DIBENCI ORANG" 
*harus bace nihh . HAHA !

dah lebih seminggu ibu dengan ayah pegy becutii dan seminggu lebih tu jugak aku try berdikari and

 i'll prove to everyone that i CAN'T  ! i am totally lost without them :(

macammacam masaalah datang and i cant manage it by myself . nak ibu jugakk . encik PH ade je around me . tenang je bile duduk dengan die .

 tapy tak setenang bile dengan ibu .

 SUMPAH i miss my parents a lot . :'(

*okay , terpesong sedikit huraian pendahuluan . BM A- --'

eh readers , mahu kongsi perasaan . pernah tak satu ketike dalam hidop kaorang ,

kaorang dapat tau yang kaorang dibenci orang ? pernah ? tak ? 

ha jawab sendiri la . kalaw kaorang cakap pon tiada kedengaran aku di sini . :)

tapy for sure most of korang penah alami kan ? aku ? eh , syeera , haruslah ramai musuh . HAHA ! XD
okayy ,pernah jugak la . 

even sampai sekarang pon aku tau ade jugak orang tak suke dengan aku . 

well ~ kite tak kan nak pakse orang suke kite kan ?

 pade aku itu semue normal .

meh nak share storyy , actually ade jugak orang yang tak suke aku , setelah di kaji selidik dapat tau ia berpunce dari mulut aku .

hah ? apesal mulut aku ? 

seksi ke wehh ? HAHA ! xD oh tidak same sekali .


maybe aku ni petah berkatekate . *cehh , ye ye je kan .

 tah la . pade aku , aku just cakap ape yang aku rase . well~ nobody perfect kan ?

first terkejut gak kan dapat tau orang tak suke aku , tapy bile pikir balek

people can say whatever they want .

 dont HATE them :)

to be continued :)

No comments: