♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 25, 2011

Blog Deactivated :) sorryy for those yang banyak terase dengan my blog entries :')

Assalamualaikum readerss :)

Eh , boley ke blog deactivate nihh ? tah la aku pon tatau . aku rembad jea xD .
for this moment aku terpakse utk stop berblogging atas sebabsebab SPM . ohh , dah dekat ken ?

then , after SPM akan ku aktif kembali . *cehh --' lepas tu ken aku ingat suda malas la nak hentamhentam orangs dekat blog suci murni nihh . . dedulu ken aku suke lepas marah di sini . *ta baek kenn ? ;D

so lepas nih , hanye lah kisah suke duke yang akan jady tatapan kaorangg . tak baek hentamhentam orang . :)

eh , thousands apologise okayy ^^

okayy , the last entry for this year . *err , sedey pulakss . .
tengss readers and followerss <3 gonna miss u . :')

No comments: