♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 25, 2011

Jatuh Cinte Lagyy :p

Assalamualaikum readerss ,

weyy , aku ter-jatuh cinte dengan sorangg pelakon nihh pulaks dahh . *encik pencuri , hatyy nak curang sekejap
bolehh ? HAHA ! tadelah . sayang awak sahaja*

ha , kaorang kenal tak ? memule aku kenal dye nihh time dye belakon cite ape ke wehh . aku tak ingat .*jenuh
aku hentakhentak pale . tak ingatingat jugaks . HAHA ! ta silap dye belakon dengan liyana jasmay kot . tah la . --'
tapy yg paling latest JUVANA Kan ? 
mule aku tengok dye kat tv , cehh , muke ta kachak langsungg . tapy sekarang smakin menawan pulak dye . 
waa . saye suke ! :DD really , name dye ZAHIRIL AZIM kan ? tapi tu utk kaorangg la . aku bese panggil
dye 'bie' je . HAHA ! *blog saye kan ? lalalalala ~

hah , meh sini aku potret kan gamba dye , *potret wehh , kaw ade ? :P*






ohh , die dah bertunang ?? tengok la sape tunang dye . sheera kan ? ehh , dye pinjam name aku . HAHA ! 
lantak kann .
orang kawen pon boley cerai ni kan tunangg . *choii , jahat mulut . HAHA ! tade lah . aku suke dye 
dengan sheera nihh . . sweet je kan ? semoge kaorangg kawen cepatcepat eh . HAHA ! berie lak aku .

'BIE , walaupon u dah bertunang , i tetap sayang u . :P 

No comments: