♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 25, 2011

♥ Cerita ♥ dari Hatyy Part 4 ♥

Assalamualaikum readers :)

okay , nak buat part 3 cerite cinte dari hatyy nihh :)
tapy soryy dah lame tergendale . terlupe pulaks . . HAHA !

Capital A : hye .
me : hye , sape nihh ?
Capital A : oww , ta kenal ke . ta pe la . *camni eh ? ta ingat sangat tapy ade la irasiras . :D
me : aloy eh ? *cehh , purepure bertanye . pade hal dah 10 minit tau dah . HAHA !
Capital A : ha , nasib bek kenal . .*ceh , kalaw naseb malang cemane pulak ? :P

lepas tu kiteorang texttext . tak lame uh mir call . 

mir : weyy , aloy ta de kdid , dye pnjam aku duet sbb na topap . na text kaw . *cehh kaw , ayat nak manis je . :P
me : oww ye ke ? * tak confident sgt . well , saye susah nak pecaya lelaki :P
mir : blablabla . . tak ingat . HAHA ! 

lepas uh Capital A pon sambong text balek . .memule dulu mane text serius sangat , kiteorang macam nak tak nak . ye lah ,
aku kan ex gf bestfriend dye . tak kan terus rembat je . HAHA ! --' kiteorang text pon jarangjarang . then malammalam 
dye call aku . borakborak . . ta sampai due minggu kiteorang kenal satu malam uh . . ..

Capital A : ira *tah bile name gelaran aku ira ? :P couple nak ?
me : ha ? errr . . . nantynanty la . *cehh jual mahal pulak . 
Capital A : nape ?
me : ala , baru lagyy . nanty ehh 
Capital A : okayy . *mudah putus ase . --' HAHA !

oneday tu membemembe aku nak lepak taman , ingat nak ajak Capital A sekalyy . tapi ta jadi . . so lepak la sekolah sebab 
time tu musim latihan sukan . seronok wehh ! lepas tu ade pulak Capital A dengan kawankawan dye sekali . memang cuci mate 
la cite dye . HAHA ! miela je la banyak borak dengan dorangg . aku segan wehh . --' aku memang . sifat semulejadi . :P

sampai pukul 6.40 lepak situ , hebad an ? HAHA ! then balek umah je terus happy . :)

satu hari tu lepak sekolah lagy , dengan miela , hubby dye dengan Capital A . segan wehh . time dye sebuk pandang 
tempat laen aku curikcurik pandang dye . then , bile dye pandang aku , hah , kelam kabut aku pandang tempat laen ,
lepas uh dye senyumsenyum . HAHA ! hubby miela kate "GETIK aku tengok" HAHA ! suke la weyy , sebuk lak kaw .
dah la bongkar rasie kerajaan . hee~ 

balek je dari sekolah petang uh aku on9 . lepas uh Capital A call . kelam kabut aku angkat .*asal kene kelam ehh ? :p
borakborak then dye cakap dye kene letak . . okay . .
lepas je letak dye hanta text .

Capital A : couple jum ? ? *sampai sekarang aku simpan lagy mesej nih . HAHA ! 

BERSAMBUNGG . . . . .

p/s : ta suke ? ta sweet ? ta seronok ? ta minat nak bace ? masaalah mak kaw ke ? --' 
        ta banyak komen ? bagoss . :) tengss for readingg . .

No comments: