♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 25, 2011

Encik Pencuri Hatyy ♥

Assalamualaikum readers , bloggers , manusiers and facebook-ians :D *bukan same je ke sume ? :P

ohh , sudaa 3 entry utk hari nihh . cerite tlalu banyak nak di share kan bersame . boleyy kan ?
:)

hari niyy mahu sweetmweet same encik PH boleyy ? :P

suda 3 bulan plusplus stay dengan encik Pencuri Haty sangat buat aku rase dihargai really .*bm A 
wehh . ;)
ye la , memang kadangkadang budak pendek*kalaw nakal ta bole nak panggil manjemanje . :P* ni 
suke buat saye marah . tapi saye kene faham itu memang care hidop dye . KAWAN merupekan
sebab kukuh dye berdiri atas dunie nihh * HAHA ! amekaw . hiperbola sikit ayat aku*

so ,
nak tak nak kaw da terime cinte dye kan syeera ? wajiblah kaw bersabar :) macam ibu selalu
cakap kalaw aku tengah marah ."saba itu penting" *sbenarnye ibu perli nihh sbb aku tak dapat 
ikot dye pegy london . cehh , ta jeles ponn . :P

wehh bie ,
saye sayang awak sesangatsangat lah sangat nye *weyy , niy GILA hiperbola . HAHA !* 
sape cakap awak jahat ? ta de pon kan ? awak okay je dengan saye . sweet je . ;) kalaw
awak jahat dah lame saye smackdown awak . kan ? kan ? saye kan gangster . HAHA ! 

tapi awak comel sangat la . geram saye . rase nak curik je muke awak tu . bolehh ? boleh la .
kejap je . hee~ awak jangan comelcomel sangat taw nanty saye rinduu . *jiwangss wehh . eh , blog sape ?
blog aku kan ? bagoss paham . :)

saye tau awak kadangkadang serbe salah dengan saye sebab awak busyy . almost harihari awak mintak
maaf dekat saye kan ? tak pe . busybusy awak pon , kite sempat jugak bertemu kan ? *pengganti
ayat DATINGG . haha ! budak sekolah lagyy . :p

tapy kadangkadang awak buat hal rase macam nak cepukcepuk je awak . awak pk awak gangster
sangat ke ? eh , silap la . saye lagy gangster dari awak okayy . hee~ :P ala , awak paling kuat 
pon awak busyy dengan kuat tido je kan ? ha , tape tape . orang hidop senang memang cam uh . HAHA !

ehh , melebih pulaks aku kan ? ala , tak kan tu pon nak menyampah kot ? eleh , jeles kan ? 
HAHA ! sudah la . yang membace tu terime kaseh sekali lagy . muahx ! :)
 p/s : azerul tajuddin*idk y dye kureng suke name dye . pade aku name dye semad ! :D credit to pacek tajuddin :)
     
  thank you for your heart and your time . you know that iloveyoumorethanwords :)

No comments: