♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 25, 2011

Atok :')

Assalamualaikum readers :)

eh awak , kite rindu atok kite lahh .betol . rindu sangatsangat . agakagak kan , atok kite tau 
tak yang kite rindu dye ? :(

ibu sampai sekarang macam tak okay lagyy . die asyik marahmarah je sekarangg .
tapy masingmasing faham sebab ibu banyak ade dengan atok sepanjang atok saket , lagypon 
atok tu ayah die . aku yang cucu die niy pon sampai sekarang still bole nanges lagy kalaw
teringatkan arwah atok . *pelik je kan panggil arwah ? rase macam atok ade je lagy dekat 
kampong teman kan opah .

hari tu balek kampongg tengok opah . kesian dekat opah . aku dengan iqen tolong kemaskemas
kan kampongg . buat pertame kali nye aku siang ikan wehh . HAHA ! lepas tu opah cerite time
kat rumah aku atok ade pesan dekat opah .

atok : nanti kalaw aku dah takde kau jangan kawen dengan orang laen eh . (nanti kite jumpe 
          dekat sane . ) 
opah : ish , kera pon tak nak dekat aku .
atok : mane la tau . orang zaman sekarang nihh .

see ? nakal kan atok aku ? boley cemburu lagy . :') sayang sangat atok dekat opah . 
sampai sekarang opah tak boleh nak datang dekat rumah aku . sebab saatsaat terakhir atok 
dekat rumah aku . :'( teringat ingat lagi mase dengan atok dekat sini . :'(

atok , syeera sayang atok taw . atok jangan risau . opah tak de nye nak kawen laen . opah selalu 
cakap atok satusatu nye PAKWE opah sampai bilebile . kalaw betol la opah kawen laen nanty
kite jangan kawan dengan opah eh atok . :P tak , opah tak kan carik laen . syeera janji
syeera jage opah elokelok . atok . syeera doa roh atok tenang :)

see readers , sudaa menanges saye depan laptop . *eh mane nak nampak . :') 
okay lah . readers , al fatihah utk atok kesayangan kite okayy . love yaa !

No comments: