♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 18, 2011

Wehh , rindu kaw lah ABANG :'(

*Readers , mahu share storyy boley kan ? :( okay , tengs :)
weyh abang , kaw asal ? aku rindu uhh dengan kaw . . ri tu tetibe je kaw marahmarah aku . kaw cakap ade orang cite sal aku kat kaw ? lepas tu bile aku tanye kaw sape yang buat cite kaw tak nak cakap sape . asal ? sebab aku kenal budak uh an ? weh , aku tau la sape yang buad cite . saket haty aku kaw tau bile kaw lagy caye cakap budak uh dari aku . na nanges je aku rase . aku rindu kaw :( rindu nak panggil kaw abang lagi . ibu soh aku text kaw cakap soryy sebab aku kurang aja dengan kaw time kite settle an prob tu . tapy aku takot . . weyy , soryy , aku kurang aja . tapy haty aku saket . . :( kaw ingat tak kecikkecik dulu kite maen cikgucikgu dalam bilik kaw ? patot nye kaw aja aku , tapy aku lak yang ngade nak aja kaw . hee~ lepas tu kite maen nyoroknyorok kat umah . sumpah aku rindu kaw ! :'( barubaru niy kaw ade balek umah . ,. time kaw sampai aku nak je salam kaw . . tapy aku takot . :( lepas tu time kaw ade kat umah kaw langsung ta cakap dengan aku . asal weyy ? kaw ta rindu aku ke ? aku nak sngat sembang dengan kaw . . tapy kaw senyap je . . :'( time kaw balek lak aku langsung tatawu , aku kua bilik je aku tengok kaw dah tade :( aku nak salam kaw :'( sumpah rindu kaw weyy , sebab cite budak uh kaw langsung ta na cakap dengan aku . aku tau kaw nak jage aku . tapy , cube la dengar ape yang aku nak cakap . :'( waaaa , wehh , kalaw kaw nak tau sumpah aku rindu kaw . :(
p/s : err , hye awak yang cite macammacam dekat abang saye tu , tengs la ehh . :) awk nak saye buadkan awak sijil tak ? eh , tady sye tengok fb awak , abang saye jadi 'brother' awak lah . . tapy cube tengok dkat fb saye . abang saye takde pon kat friends . VAVI lah awak . :)

No comments: