♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 28, 2011

SORYY , dye tu boyfriend u ke ?

weyy lawa . asal dengan kaw ehh ? dulu awal tahonn kaw cakap kat aku . 'WEYY , KAMO JANGAN KAITKAN KITE DENGAN JIJIE LAGY DAH TAW . KITE TAK NAK ADE KENE MENGENE DENGAN DYE DAH .' so , aku pon okay je la , then ta sampai sebulan kaw cakap kat aku , kaw tayangtayang gamba JIJIE tu kat aku , pas tu tanye comel tak . aku pon ye kan je la . dalam haty aku , sumpah seranah kaw . cakap ta serupe bikin . aku pon tanye la si JIJIE ini . 
me : weyy , pompuan tu awex kaw ke ?
JIJIE : tak lah . asal ?
me : tak de pe . 
then , tady bile kaw dapat tau mamat tu belanje aku , ira dgn tengku kaw berie tarek muke . marahmarah aku . sengal lah kaw . macam fishh . HAHA ! WEYY , dye tu bf kaw ke ? tak an ? da tu yang kaw gedikgedik na jeles pe hal ? kesah pulak aku . btw , mamat tu ta belanje aku pon la . saje je aku cakap kat kaw . ehh sygg , malu la sikit . . haishh . masaalah la kaw niyy . urmm , yelayela , aku doakan oneday mamat tuh jatuh cinte kat kaw . then bile dye da jady bf kaw , kaw kikis la duet dye habeshabes . aku ta kesah pon . . :D
*jijie bukan name sebenar . hee~ :)

No comments: