♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 20, 2011

Exam Mood :D

Hey readers sayangg ! :) rindu saye ? ye , rindu awak juge :D exam weeks ! waaa ! tidak larat , 3 mnggu saye dating dengan buku tahu ? HAHA ! tapy ta habes lagy exam saye . ade lagy a week ! tolonglahh . . sumpah ta larat . . ye lah , saye niy kalaw mahu tahu , mane bole duduk diam . hee~ bayangkan lah , time exam mane boley bisingbising , duduk lah saye tanpe berkaktekate , HAHA ! *ngade an kaw . :p hah , amek kaw , macam cacing yg panas aku weyhh , pusing kiri pusing kanan . hee~ okayh , brape paper to go ehh ? tah la , otak saye suda jemm ! kimia , add maths , physic ! ohh hell :) 
eh , mahu tahu takk ? tady waktu jawab paper chemist 3 cikgu bagy paper 2 physic balekk . mahu tau saye yang genius persis JIMMY NEUTRON dapat berape ? yeah ! i got 22% HAHA ! gila kan ? actlly paper 2 to full marks dye 100% , ha amekaw , 22 je yg aku mampu . hee~ then balek tuh call ibu ,
me : ibu , err , nak cakap niyy . .
ibu : ape die ?
me : dah makan ?
ibu : ish ngade lah . ape die ?
me : err . . tady kan , dapat paper physic 2 . .
ibu : ha , habis tu . 
me : saye dapat 22% je .
ibu : ha ? pandainye , bagos lah *cehh , perli aku wehh 
me : HAHA ! ala , bia la . orang bukan nak jady ahli FIZIK pon . . ta payah dapat banyakbanyak . .
ibu : tepulang la , susahsusah sok kawen je la . 
me : ish ! ape la ibu niyy .
HAHA ! betol kan ape aku cakap ? bukan nak jady ahli FIZIK ponn .  korang pon dialualukan gune alasan macam aku kalaw agakagak result ta berape nak bagos okayh ? tapy jangan buad parents terase lak ehh . HAHA ! okayh , wishh me luck for my mid year yaa ! tengs for reading ! sayang kamo kamo kamo dan kamo yang sedang membace dan sudi membace :D

3 comments:

Emeer Mystarz said...

Best2..bagos jge hati mak bpak...haha..gud luck exam ye

Syeera Rahman said...

haha ! tengs :D

Syeera Rahman said...

haha ! tengs :D