♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 21, 2012

The story of mine :)


Hello hello eberibadi ;)

setiap kali nak buat post mesti blur nak buat intro entry cemane . haha . macam ape je . intro yang baek adelah permulaan yang sempurne :)

okay , sebelum memulekan story err okay , stories *hari ni nak story-ies banyak sikit xD kite nak mengucapakn SELAMAT TAHUN BARU CINA to Malaysians and good job for the unity ;)
dan dan lagu belog titeww niyy *ahaks , wempitss siket . kite dedicate untuk Shamrin Aris kesayangan 'the jury's out but my choice is you' :')

wee~ hari niy shift malam , so siang-2 nih melepak kat rumah je lah kan , itu yang termampu . dating ? ehem-2 , jangan disebut soal dating untuk mase nih . pakwe kite jaoh sikit dah . yunk , awak dekat sane take care okay ? oh-2 ! kem salam peluk ciom dekat anak-2 sdare awak tu ,  cakap ikhlas dari bakal Mak Su . HAHA xD i miss you too sayang :')

sudahh , loveydovey sangat kan -.- 
okay , semalam lepas closing tempat aku kerje , staff-2 semue ajak mem futsal ramai-2 . actually aku malas nak pergi pun . tapi bile umi cakap dye nak pergi sebab pakwe dye join futsal tu so aku pun merele kan hati jadi teman umi malam tu . tapi sory lah aku nak memfutsal sekali dengan dorang kan . sah-2 aku kaki bangku . tak pasal-2 aku sepak angin je nanti -.-

gambar ? ade-2 , tapi malam kan ? gelap gila . so bile aku snap hanye lah kilauan lampu yang kelihatan . hee . sorry eh . nanti aku try usha balek . kalau ade yang cuns aku letak kay ;)

oh , esok kite dah 2 bulan dengan Shamrin Aris :')
2 sweet honeyMONTHS kite dengan die seriously awesome . Alhamdulillah :')
walaupun kiteorang tidaklah kerap ber-temu gare-2 kehidupan yang busy semase SPM dan sehingge kini both still lagi busy dengan urusan masing-2 tapi tak bermakne kiteorang jauh dan tidak bole sweet-2 haha . pulakkan xD personally aku senang dengan attitude and care hidup die . sangat teratur :') walaupun kelihatan sombong di luar tapi actually die sangat fun orangnye :D

ehem-2 ,
Dear Shamrin Aris , 
thank you for being the superb companion since awak balek dari kem dulu kan ? kalau tak sebelum ni kite jauh je . contact pun jarang . tapi sejak tu kite makin rapat :) thank you . thank you for never break my heart even for once since 2 months kite bersame . for sure i will try my best to be the best companion for you sayang :) thanks jugak sebab awak selalu jadi jam loceng saye setiap pagi , thanks sebab selalu beralah dengan saye . personally , awak satu-2 nye lelaki yang saye rase susah untuk saye percaye if orang cakap awak playboy ;) , kecuali kalau orang cakap awak kedekut . okay , sorry , haha xD
thanks for making me laugh , thanks for take all my worries away , thanks for being the one who i trust most , thanks for listening and persuade me when i am all alone . thanks for always be by my side and thank you for put me at the special place in your heart , sincerely , i love you :')


readers , thank you too :)
for what ? *tanye diri sendiri lah ;)

No comments: