♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 2, 2011

" Guardian Angel " ♥

Assalamualaikum readers :)

<-------------------- kacak ken ? tak , tak , gemok je :D

title tak nak kalah . "Guardian Angel" xD

niy la "Khairul Fahmi Che Mat" yang aku dok sebut-2 tew . hee !

okay , dye bukan boyfie baru . tapi boyfie lame . HAHA !

tak lah . dye kawan je . sahaja . nak je ayat dye .

tapi usha siket fesbuk dye . boyfriend orang kan ? hee :P

berani mati je nih rapat dengan boyfriend orang :)

okay , kenape guardian angel . name taknak sweet lagy kan ? xD

ade sebab actually kenape aku letak Guardian Angel .

ceteke , ceteke . tatau letew :P

actually , baru kenal je nih . ade la dekat sebulan . hee .

eh tak , tak , kenal dari form 3 tu ha ,

tapi rapat baru sebulan . haha .

detik perkenalan bermule *cehh -.-'

ala , kenal-2 biase je .

niy la mok yg selalu nak menang bile gadoh dengan aku .

niy jugak la mok yang selalu texting dengan aku .

mok yg niy la selalu sakat aku .

mok ini jugak la yang selalu buat aku senyum sorang-2 .

tapi sebab kite takde boyfriend kan ?

so mok niy la yang selalu jadi teman :)

ade jugak kawan-2 yang laen . tapi antare yang ter-rapat dye la .

jeles kan ? tau .  xD

well , thank you mok . hope awak iklas jadi kawan saye :')

No comments: