♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 8, 2011

Cerite cuti-2 :D

Assalamualaikum readers sayang :)

okay , bace dah blog post yg lepas ? hee .
best kan ? tawu-2 xD

hari niy kite duduk-2 rumah je .
semalam balek-2 terus tdo sampai malam .
penat sangat kan . hee .
then pukul 12 tgah mlm cmtu bibik nana , syafiq , yani dengan abang sampai ruma :')
memang meriah sangat lah kan rumah aku .

tapi nana dengan yanie pulak tak sehad .
okay , berjage sampai pukul 4 pagi , aku lah yg jadi nurse kat situ :')
then pukul 7 lebih yani kejutkan aku ,
die cakap die demam balek .
bangunlah tengok dye ,
bagi ubat , selimut bagai .
kalau bakal mak mertue tengok kompom dye setuju aku jadi menantu dye tanpe ragu .
HAHA ! ye-2 je weh ;D

rindu MSMA actually ,
fone awak rosak kan ? ish , benci la -.-'
lepas habes paper awak terus pegy Cameron ade kem bagai .
atlit kebangsaan lah pulak kan , saba kan je la .
tape lah , saye rindu awak gedik :)

hee , bosan kan cuti kite ? okay tau . thanks bace . kboii :D

No comments: