♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 9, 2011

Trial dan VLOGGERS ♥

Assalamualaikum , well hello there world :) *HAHA ! semangat pulak tetibe kann ? ^^

sebelum memule kan sesi  promote mem-promote nihh ,

aku nak mengadu manjemanje dengan kaorang bole ?

HAHA ! sakai -.-'

minggu ni dan lagi beberape minggu aku busy weyy :'(

well ~ aku kan SPM victim , minggu'S trial ,

dan dan dan , 

mase aku dihabiskan dengan tido yang secukupnye ,

makan yang secukupnye

dan ,

STUDY yang sepatutnye 

hehe ~

parents aku 100% harap dekat aku ,

pressure wehh , :'(

tapytapytapy ,

aku sebagai harapan keluarge *HAHA ! ta boley pegy jaoh lagy ayat aku . :P

will try my best ;)

doa kan untuk aku eh readers :)

ha ? dah doa dah ? la , susahsusah jea . xD

nah kiss satu . :*

okayy , dulu aku ade cakap*eh , cakap ?

okay silap , aku ade TULIS yang aku nak promote VLOGGERS 

kann ?

okayy , first aku akan kenal kan VLOGGER yang kachak *pade aku la .




okayy , kalau dye niy kaorang cakap tak kachak ,

i am damn soryy ,

kaorang totally JULING .

HAHA ! xD

yang setuju dye kachak ,

whoaa ! kite same weyy ! xD

tapy video dye niy tak banyak ,

sebab dye more to BLOGGING ,

aku pun kurang minat video dye ,

simple ,

tapytapytapy ,

bagos laa , dye baru 16 and dah jinakjinaks dengan VLOGGING :)

okay , yang second ,

MATLUTHFI <3

feveret saye ! ! 


dye tak sekachak MIYYO AZMAN ,

tapy dye bestt !! serious wehh ,

dye sekarang study dekat overseas ,

somewhere la ,

malas aku nak google pasal tempat dye study ,

tak penting , hee~

sebabsebab , video dye terbaek weyy !

nak tengok satu ,



okayy , first BEST video from him yang aku selalu tengok ^^

enjoy the SHOW ! 

p.s : nak tunggu aku view satusatu video dye memang lambat ,

so kaorang search la dekat youtube okayy :)

MATLUTHFI :)

tengss :D

No comments: