♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 29, 2011

Awak Frust saye tolong . Saye tolong awak Frust :)

Assalamualaikum readers :)

entry lepas aku ade promote VLOGGERS kan ?

suke ? seronok ? bagoss :D

HAHA ! xD

okay , entry kali niy aku nak bagi TIPS pulak .

TIPS ? DUET ?

no no no .

teeeeeettttt !

SALAH ! WRONG !

HAHA ! sakai alam aku nih .

okayy , kaorang pernah tak alami situasi bile kawan kaorang tengah frust 

becinte datang ngadu kat korangg ?

okay , yang ade sile angkat tangan macam saye . 

*okay , SYEERA WILCHA , xD

aku pun penah alami weyy , sumpah aku blur ,

karang kalau aku cakap camni ,

"tah la wey , aku pon tatau nak buat cmne"

lagy haru hati kawan tu kan ? ;)

step pertame :

if kawan kaorang tu nampak macam mengutuk pasangan dye .

ala ala lepas geram cenggitu ,

kaorang jangan penah back up pasangan dye tuh ,

memang kene maki free , percume , cash lagi :D

tapi kaorang jangan lak kutuk lebihlebih ,

karang kene caras mulut tu ,

nak ? :D

step kedue :

jangan la ketike itu detik dan saat itu kaorang pulak pegy share

sad story kaorangkat dye, pkir membe tu ade mase nak denga ?

 lagi buat dye serabot la jawab nye . 

dan satu keje siesie if kaorang pegy cerite pulak sweet moments kaorang

dengan pasangan kaorang kat dye .

again , kaorang akan dimaki berkuase DUE . diulangi , kuase DUE ! :D

step ketige :

cakap kat kawan kaorang tu , jangan buad bende yang siesie , seriously tade faedah ,

tak perlu la nak bunuh diri , makan tayar kerete , minum kiwi kasut

HAHA ! gila idea die . memang nekad habes xD

sebalik nye kaorang suroh dye relax , fikir positive and and and

AMEK AIR SEMBAHYANG :)

step keempat :

kalau kawan kaorang tu dah meroyan sangat hempuk je kuatkuat .

HAHA ! cakap kat dye ,

"weyy , gile ape ? nak sedih bagai . ta payah la weyy , daripade kau nanges

cenggini , baek kau tolong aku pujuk balak aku ni ha .

 dye mintak break kat aku tadi "

pulak dah ? -.-'

HAHA ! penings kan ?

honestly , setiap manusie ade masaalah hati , so terpulang kat kaorang

nak handle cemane . hope these will help u guys :)

sekian :)

No comments: