♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 3, 2011

saye die dan die dan die dan saye :)

Assalamualaikum readers :)

pepagi bute niy macam suke pulak nak share story pasal

saye dan 'pakwe' xD

okayy , bukan nak show off wey ,

dah blog aku , suke la aku nak cerite pasal ape pon kan ? ;)

nak bace sile kan .

tanak bace , pon sile la .

sile berambus :)

*HAHA ! tingtong gila ,

ramai yang tanye asal aku dengan encik PH ta macam dulu ,

okayy , as u guys dah tau ,

people can easily change :)

lately niy kiteorang tak macam dulu ,

ohh , boyfie saye such a big trouble ,

tapytapy ,

dye jugak lah yang buad saye gelak sampai pingsann nantyy .

dye sangat tidak suke texting ,

actually same la . .

bosan kot ,

tapytapy 

aku selalu jugak anta text dekat dye .

motif ?

nak bagitahu yang kredit aku banyak . HAHA !

okay tipu ,

rindu wehh ! 

walaupun , meskipun harihari jumpe di sekolah ,

tapy rindu masih tak mahu pergi ,

oh okay . mengada -.-' aku tau .

see , almost 5 a.m dan aku masih menekannekan keyboard lappy .

ta bole tido kalau tak halohalo dengan encik PH dulu .

okay , mengade lagy . aku tau . :)

yaa , style kiteorang memang tak se - sweet , se - gedik dulu :)

bagos lah kann ?

orang tengok pon tak menyampah , HAHA !

tapy sayang masih lagy same macam dedulu . :)

jangan risau , *sape yang nak risau tah . xD


okay , story dah habes . malas nak bukak cerite rumah tangge lebihlebih , HAHA ! *puii . 

tengss :) kbaii . 


*story macam fishh . sumpah tak menarik . HAHA ! k , puashati aku .

No comments: