♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 28, 2011

Salam Lebaran ♥

Assalamualaikum readers ,

entry yang terakhir sebelum Syawal menziarah :)

okayy , last puase , tah kenape aku rase sayang pulak nak tinggalkan bulan Ramadhan nih . :')

Ramadhan , gonna miss u :)

in any hour , aku akan otw balek kampung . destinasi ?

kampunglahh , tak perlu kot bagitau .

kang ade pulak yang stalker kann ? *cehh , kau perasan doe . :)

hey hey bloggers , readers , manusiers , semuers lers . *HAHA ! xD

di sini , di blog yang kalerkaler PINK ini , saye ingin mengucapkan

SELAMAT HARI RAYE AIDILFITRI :) *macam iklan tv pulak weyy .

and , sorysory dari kutub utare sampai kutub selatan if ade salah silap

or terase terase sepanjang hidup saye and sepanjang blog ini dicipte :)

yang baek datang dari Allah and yang buruk haruslah dari saye kan ? :)


oh yaa , *gediks singal :)

umm , semalam malam ade kawan encik PH excident , cikgu Mazalee pon excident :'(

doa kan yang terbaek untuk mereke :')

aminn .

tapy tertarik dengan kes kawan encik PH . 

dye koma . rase nak nanges pulak aku tengok semangat kengkawan dorang :')

macam adik beradik . 

sumpah aku tersentuh . :')

untunglah die , ade ramai orang amik berat . 

huh , readers , please pray for their best :)

hope dorang okay .

eh okay lahh , ayah dah bagi jelingan maut tuh . HAHA !

*ayah memang , kalau turn kampung dye memang sangat pantas . ;)

take care readers ,

makanmakan lemang tu jangan lupe mereke mereke yang dah takde

i miss arwah atok damn badlyy ,

al - fatihah :'(

sekian :)

No comments: