♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 29, 2011

Saye , ibu dan en PENCURI HATYY ♥

Assalamualaikum readers :) sehad ? dah makan ? family sehad ? *HAHA ! terlebih caring kan ? --'

dah 16 hari atok tinggal kan kiteorangg . masingmasing dah mule kan rutin harian macam dulu balek . tapy aku tau ,
dorang semue tak boley terime lagy atok tak ade . :( same jugak macam aku .

lately niy ibu laen je , ade mase dye okay . ade mase aku tengok dye macam nak cepukcepuk je aku .

satu malam uh aku lepak dekat bilik ibu . borakborak dengan dye . cakap pasal hal semase . *getik aku . pade hal sebuk
gossip . :p sonok wehh gossip dengan ibu aku . . bile dah lame kiteorang gossipgossip lepas tu ibu cakap
"eh , jangan cakap hal orang . tak baek . " then tak sampai 5 minit kiteorang sambong balek gossip uh .
HAHA ! bukan ape . dah lame aku pendam marah aku . then tetibe ibu sporting pulak malam uh . memang sume cite
aku bukak la . :D *bagos kan aku ?

tak lame uh kiteorang cakap pasal atok .

ibu : ibu nak bagitau ni . buat mase terdekat ni ibu tak nak duduk sorangsorang .
me : kenape ? mane ade hantu zaman sekarang ni . *HAHA ! ke situ pulak aku kan ? bendul --'
ibu : bukan lah . ape la kakak ni . ibu kalau duduk sorangsorang ibu mesti teringat dekat atok .*alahai , kesian nye ibu ,
        aku pon cam tu jugak wehh . impak dye besar sgt .
me : owhh . . *tatawu nak cakap ape . mate aku bergenang je . teringat dekat atok . .

then , kiteorang cakap pasal atok masuk ICU dulu . ade yg setie tggu atok . ade yg tak balek lgsung . busyy kot . tapy atok
kan saket ? balek la tengok dye . :'(

sekarang atok dah takde . baru sebuk kaorangg nak nanges kan ? sumpah aku menyampah . kaorang nanges utk ape ?
kaorang syg atok ? ye ke ? asal time atok saket kaorang tak balek ? ape alasan kaorang ? tah wehh . laen orang laen otak .
aku tak de hak nak salah kan sapesape . maybe kaorang ade hal yg lagi penting dari atok kaorang sendiri kan ? sekarang
dah puas hati ? alah , kaorang bukan kesah pon . *HAHA ! ter-emosi pulak . suke aku la . blog sape an ? lalala ~

ha , lepas tu kiteorang cakap pasal faizal tahir la ape la . aku saje carik topik nak sembang dengan ibu . kesian pulak
tengok ibu sedihsedih je . tak lame uh encik PH pulak tetibe call . terus aku keluar bilik ibu . then aku dengar
ibu cakap . .

ibu : ha , gatal la tu . *perli saye ke ? HAHA ! --'

tak lame uh aku masuk bilik dye balek .

ibu : sape call ? anak tajuddin ?
me : ha ? aah . hee~
ibu : ish , boyfriend yg gangster kamo nak .
me : --'

HAHA ! kelaka pon ade . sebab dedulu before aku sygsyg dengan encik PH , aku selalu kutuk encik PH dekat ibu .
sebab dulu dye jahat . gangster GILA !

tapy sekarang , ha amekaw . hee~ heyy , dye bf saye ok . jangan la cakap dye jahat . dye comel la :) menyesal pulak
kutuk dye dekat ibu dulu . HAHA ! padan muka aku kan ? :)

tapy tak pe . sekarang awak dah jady budak baik . kan ? *ye ke ? HAHA ! :p saye sorang je boley tau baek buruk dye . ;)
HAHA ! cantek sikit ayat aku eh . :p

ha , sudah la . tak larat nak setori panjang melebau . hee~ sekian terime kasehh .
tengss for readingg ^^ <3

No comments: