♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 29, 2011

P L K N

Assalamualaikum readers :) sehad ? family sehad ? *HAHA ! ter-caring pulak ken . :p

aku lupe pulak tahon niy tahon PLKN . raserase macam dapat . macam tak pon ade . haihh . aku tak de la kesah sangat . en.PH ni ha cemane ? dye pon raserase macam dapat je . macam tak pon ade .

weyy , tapy kalaw dye dapat aku tak dapat cemane ? :'( rindu lah nanty . 3 BULAN kaw . tak lalu aku . mau nanges tiaptiap hari . waaa . tak mahu . dekat sane nanty kalaw dye gedikgedik dengan merekemereke yang laen cemane ? kalaw dye . . . ala , tak bolehh . eh , mintakmintak la dye tak dapat kan . hee~ aminn . .:)

daripade dye dapat baek bia aku sorang je yang pegy walaupon aku memang tak nak . ye lah , sekurangkurang nye tkde la aku susah haty sangat . tau la aku jage diri nanty . bukan tak pecaye dekat en.PH , tapy risau tahu ? ha , agak dah . korangg tak kan tahu . sebab en.PH tu kite sorangg je yg punye . hee~ :p

tapy kalaw duedue dapat cemane pulak eh ? errr , pasrah je aku wehh . . --' haihh . kenape rase menyesal nihh ? HAHA ! *menyesal jdy milik en.PH ? ohh takk . cume menyesal jady budak form 5 . HEE~ :D

pendek kan cerite yg tak berape nak pjg nihh , saye amat menentang keras if en.PH sorang je pegy PLKN . dan , dan , kalaw en.PH tak dapat PLKN tpy saye dapat , padan muka dia ! HAHA ! tak lahh .

bie , u dun wrry , saye luvluv awak SEORANG sahaja ! :*

sekian tengs :)

No comments: