♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 9, 2011

kantoi lak wehh . =='

hye readers , wahh , tetibe lak aku rajen nak update story lak an ? hee~ meh sini , ta lei cte kuatkuat . malu lah saye . *semak lah kaw . ==' okayhh , cmniyy , semalam sumpa bosann wehh , Capital A ajak kelua , tapyy aku cakap la tak nak sebab time cuti susa sikit nak kua an . . then col umi nak sembangsembangg . tetibe dye ajak kua . . hah , set lahh . aku pon bosann *ceyy , bf ajak tak nak , kawan ajak boley saje . bukan pe , kalaw kua due je dgn bf , aku mcm takot . haha ! tapy lau ade membe okay sikit kott . ;) tengss umi . dapay jugak i jumpe capital A hee~ then aku pon semanngat nihh kemas bilikk , nak kua lak ann . . haruslah amek hatyy ibu . *ceyy ngade ah kaw pompuan . . tbe2 phone aku bunyikk , aku pon angkat lah ,
strangers ; hello , ni hanis ke ? 
me ; yup , ni sape ?
strangers ; nak tanye , number yng order tu nak lagyy tak ?
me ; ohh , nak nak .
strangers ; amek hary niy bole ?
me ; errr , kat kampung lah sekarangg. *tipu sunat weh . fishh =.=
strangers ; um , okay , kalaw cam tu datang hary isnin bole ?
me ; okay .
aku pon siapsiap lah . . bla .bla.bla. smpai la aku ke tempat yg di tuju . then umi sampai dgn sam . umi , ajak p cc . Capital A cam tak nak . tapyy aku nak . well sayangg , tak kan dye nak bia kan aku g sorang an ? aku pon tak kan nak bia kan dye tggal sorang an ? hee~ so dye pon beralah laa . yay ! tengss bie . thats y ily . <3
sampai je cc aku tengok capital A lak yg berie on9 . sabo je la . :P
dah puas on9 kiteorg pegy balek kedai tady . . then tbe2 aku nampak kakak yg call aku sal number tu wehh . whatthe . . . ==' hah , mmg cover muke la . tapyy tipu la dye ta nampak aku . hahaha ! kan da kantoii . padan muke kaw pompuan . sumpah aku tak kan jejak kaki kat kedai tu da wehh . :P *nakal sungguh aku nihh . hahaha ! sekian , trimass . ;)

No comments: