♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 31, 2011

errr , rimass aku . =.=

Readers . . semalam kan . aku dapat MC sendiri weh . demam pulak aku an . . demam rindu la tu . ;p then hary nih aya pakse aku pegy sekolah sebab , well , aku kan SPM Victim . haruslah ta bole tinggal study . = = ' tapy an aku rase tady pegy skolah o ta pegy skola same je weh . aku masok kelas . makan panadol then tido . HAHA! puas haty aku wehh . . :D lepas tuh time rehat aku pon turun lah makan . tak pasalpasal kene maki dengan Sharmin .
Sharmin ; woii , menatang . rehat je terus sehat kaw an ? *gelakgelak
me : well , lapa kot . hee~
tengah rehat tu mate aku pon melilau lah mencari si capital A . *pembakar semangat pulak an . haha ! bunyi je loceng aku pon naek kelas . tapy an , aku na jumpe Capital A . da carik ta jumpe :( tibetibe ternampak pulak die kat tempat bese . then dye dtg kat aku . *cehh , tawu pulak dye aku nak jumpe dye an? hee~
Me ; eh , t petang owg g TIWA taw .
Capital A ; nak watpe ?
Me ; nak tengok friendly netball .
Capital A ; okay .
then masok je kelas dorang sume sebuk nak kemas kelas . aku ak carik geng maen batu seremban . *well , aku kn pengekal warisan terbaek . ;) lepas uh aku denga teacher ta bgy maen dah . huu~ sedeyy . so aku lepak lah dengan dorangdorang tu . *tengok je , ta reti ah nak tolong pasal seniseni ni . aku tangan kayu wehh . soryy . :) then tibetibe dorang cakap pasal Capital A . dorang ungkit sal dye dgan ex dye . aku pon buadbuad pekak je la . panas je wehh . saket pulak hatyy aku . macam fishh tahu . haruslah aku saket hatyy . = =' . err , whatever ah . but please tolong , jangan lah buad mcm tu lagy ehh kawan . juz put urselves kat tempat aku . hah , menanges kaw kat situ . benci wehh .

No comments: