♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 23, 2011

awak , saye suke awak lah :)

Waa , comel lah awak . hee ~

weh ,anda anda dan anda yg sedang membace terima kaseh okayy ;)
 hary ni sumpah aku happy . haruslah kan . aku mane penah ta happy . exam fail pon aku happy je . hee~ :p err, mahu share story boley kan sayang ? okayh , setelah sekian lame single *err , lame ke ? hahaha bole la . um rutin harian aku petangpetang lepak skolahh . motif ? dgn harapan bertemu dengan Capital A . hahaha , tapy an hari ni berbeze dgn harihari laen . sumpah seronok . kay , td dalam pukul 3 datang sekolah . ade sukan kecikkecik , *ape punye ayat daa . haha ! so , aku dgn miela pon lepak la dekat tempat parking moto . dah lame tu , aku text la si M soh datang sekola bwk Capital A skali . tpy dye cakap capital A da kua . k , hampe sebenta =.= lepak punye lepak , lastlast nampak lah si M ni kat skola . then tibetibe nampak Capital A pulak . yay , haha . berpeluhh pulak aku time tu . then , miela panggil capital A lepak sekali . miela bisikbisik tah ape dgn dye . miela je la yg byk smbng dgn dye . haruslah , aku segan wehh . hee~ lame jugak kiteorang lepak samesame . seronok gile lahh . . rase macam harihari nak mcmtu . tapy an capital A sygg , saye malu lah nak sembang dgn awak . saye suke kite malumalu , dripade kite macam kawankawan yg len . . hehehe . awakawak . t kite lepak lagy taw taw . suke tengok awak :) 
err , tapy an . rindu uhh dekat awak . phne awak rosak kan ? ta dapat contact awak . . cepat la repair . . tawtaw . :)
tengs miela . ily ketatketat . err, but , love capital A more :)

No comments: