♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 7, 2011

Seventeen :D

yaww! hollalolaa ! :D dah 17 tahonn umo saye lihatnye. *nampak nye maybe . haha . so , , spm here i come !! :D semangat bagai . konon . cehh . =.= . ye ye je semangat nak spm . hahaha . memandangkan aku nihh spm candidate so amat jarang sekali lah saye untuk mengupdatekan blog2 saye . make mungkin bersawang lah ia . ngekkk . *skema lahh payongg , hahaha . then then , aku pon maybe kebusy-an tahonn ini . jadual padat uhh . sengall je aku rase bile pk2 kan aku punye schedule . wehweh . sonok lahh form 5 nihh . better then last year . tapi kan . class aku jaohh uh dengan class hubby saye . merindui nanty =.= . dah tade pembakar semangat . ecece . gelabahh jee . tape2 t kite tusyen same2 ehh sayangg :D . nty sesudah spm akan aku bertungkus lumus utk memajukan blog kesayangan . hahaha . *propa je . ttym :)

No comments: