♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 8, 2011

all about yesterday nite :)

hollalola :D . selamat pagi anda ! :) . camne nak stat ehh ? hah , tibai je lahh . ngee~ actlly smalam aku p kl n now pon aku kat kl . ni sume garegare kegilaan ibu aku dkat jamal abdillah dye sggup beli tket tah berape ratus hargenye demi berjumpe dengan penyanyi pujaan ecece. :P tapi masaalah nye ibu aku dengan adek dye je yg egi . alasan dowang ; tiket mahal la , bia ibu dengan cik ani je pegi ehh . ; ala , korangg bukan minat dengan jamal ponn , ibu tak pe la . hah , ye lahh . so pas anta dowang pegy istane budaye . 2 buah family TANPE si isteri pon membawe diri . hahaha (banyaklah kaw) yg si lelakilelaki nak lawan bowling , hah pegi lah kaorang . aku dgn nana tak kuase . buat malu jehh . dah la bola tuhh berat . kang tah pape jd nye . buat abes duet je . demi mase depan , aku dengan nana pon wt decision taknak maen bowlingg . hahaha(memang sah bute bowling) :D mule2 nak p maen dekat almanda tapi jaoh sgt . then pegi la tengok dekat hotel flamingo . skali ade tournament . so , memang sie2lah sgale kudrat yg digunekan untuk pegi ke tempat kejadian . ngehh , poyo je uhh . :P pastu an . aku rase ta sampai 5 minit pon parking kat situ . kaw tau brape parking dye cas ? 4 ringgit doeh . gile bahabi lahh mahal . then pk punye pk terpakse lah maen kat a.p . tu pon kene tggu sbb penohh . aku dengan nana ape lagik . mntak duet parents kemudian mencari makanan . lapa gile wktu tu uhh . tapi kedai ta bnyak yg bukak . sebab dah nk tutup dahh :D ade la dalam 20 minit tggu , baru lah dapat maen . seronok jugek lah tengok dowang maen . gelakgelak je aku . then dalam pukul 11 lebih p amek ibu2 sekalian . lepas amek tuh serbu kedai makan dekat mne tahh lupe nme tempat makan beliau . hehehe . :) berie je aku lapa . tp makan ta de lah banyak mane pon . gedik je . ade lah nak dekat pukul 2 samai umahh . bapak penat . nty aku upload gambagamba di tempat kejadian okehh . :D . tengss for readingg :D :D

No comments: