♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 30, 2011

Meh bace mehh . :D

Hey hoy readers ! sehad ? ye semestinye sehat . kalaw korang ta sehad mesty tenga merengek dekat mama kan ? hahaha . ye ye je aku nihh . :p ha . . nak denga story takk ? tak nak ? memang lah mane boley denga . bole bace je . hahaha :P yeah . jumaat ri tu ponteng . hahaha . *prefect on duty la sangat kan ? =.= tanye sikit pegy mane ? i pegyy cameron u . sejuk lagyy . :p seriously best ! :D i beli stoberi taww . tapyy masam . sungguh UNLIKE ! dekat sane ta pegy mane pon . ye lah tempat same je . balekbalek stoberi . bunge . sayo . kektus. * ejaan cam soya . =.= . so pusingpusing je la mane yang dekat . sah la menggedik kan ? hahaha . petang tadyy baru sampai umah . penad tahu ? sampaisampai je teros tdo lam bilik . contact lens aku pon ta bukak . naseb baek tak melekat teros dekat mate aku . :o . pas uh malam syahrul datang umah amekk baju pj dye . then barangbarang yang aku beli dekat cameron . :D comell ! rindu dye ouh .


esok pulak nak balek kampongg . hahaha . sah sah lah ponteng lagy . hary slase ingat tak nak datang skola jugak . motif ? homework tak siap ye . :p hehehe tapy kan . miss uh kengkawan . miss syahrul jugakk . umm . . dah tade idea dah . :) oke lah nak memajukan cafe . :P tengs yeah 4 reading . *ciom ckit . :*  :D :D

2 comments:

miela said...

hahah , best nye .
weyh , dtg r skolah . rindu maa !

Syeera Rahman said...

hahaha . bese je . . sok aq datang kot .