♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 21, 2011

well i miss you sayang :')


readers , kite rindu orang laaa -.-
orang ape ? orang utan ? HAHA !

tak-2 , orang melayu , orang Islam , orang budiman . cecece hee .
kay , rindu Shamrin Aris badlyy :')
yunk , awak pegi mane nih ?
jenuh menanti ,
teringat lagi dye cakap cemni ha ,
"trimas sebab saba dengan saye" haha !
"trimas" ? hee dye pakai ayat komik ujang yang aku selalu bace .
okay , aku lupe yang dye peminat tegar komik ;)

aku tersentak kejap . saba dengan awak ?
eh , ape yang aku saba nye , 
selame ni okay je . hee
ye lah , fone dye tade kan ,
demam , so dye hantar la pegy hospital ^^
memang susa nak contact lahh .
mengharap kan fesbuk yang sentiase menemani lah je kan .

maybe sebab tu dye cakap aku saba dengan dye ,
eh , pade aku ni tade ape la sangat kan .
kalau nak dibandingkan handset kemain mahal 
tapi contact aku langsung tak , alasan , kedid tade . 
itu baru name nye sabar itu separuh dari iman . HAHA !

tapi  hari niy , malam niy , detik niy ,
tatau kenape rindu melande habes . HAHA ! 
teringat first date dedulu . hee .
teringat pulak , time aku mara-2 dye ,
dye bole buat lawak , terus ta jd nak mara . <grr>
saba je lah . dengan dye ta bole bawak perang .
cepat sangat mengalah . hehe , ape yang ke tabah sangat abang sorang niy kan .
tak pernah sekali pun dye membenarkan kekalahan berpihak dekat aku xD
woot , untunglah aku . HAHA !

okay , sayang , orang rindu awak , 
jage diri okay :)
macam awak cakap , "saye ni kan atlit kebangsaan" HAHA !
dye nak bagitau aku yang atlit kebangsaan ni tau jage diri . hee xD
yelah kan , hee dah , ta bole bla je . 
okay , atlit kebangsaan sayang , jage diri ^^

readers , thanks for reading :)
kalau nampak "atlit kebangsaan" sayang kite tu kat mane-2
cakap kat dye kite rindu dye sangat-2 . amboii , macam tu pulakkan .
HAHA ! k boii :)

No comments: