♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 20, 2011

TAKEN by -----> MSMA ♥

See title atas tuhh . Taken dah kiteww nih . HAHA !
haruslah seronok kan .

okay-2 meh story sikit . actually dye lah MSMA yang aku dok kecoh-2 kat fesbuk tu.
lupe dah ?
yang ni ha , nampak ?





okay , pakwe kite orang Kelantan . hee ;D


and the last one :)



ye lah , dye yang selalu teman aku . dengan Mok sekali .
ingat ? bagus ;D
actually dye proposed aku lame dah , since 22 NOV .
tapi tah la , aku niy susah nak pecaye lelaki .
aku ye kan je lahh . haha .
aku tak anggap serius pun . kesian dye wey . HAHA !

lepas tu bile aku makin rapat dengan Mok aku macam pinggir kan dye .
bile aku tanye dye pasal aku dengan dye , dye cakap "kite couple kan ? kenape ?"
haha ! cuak dah aku . habes tu Mok cmne ? >.<
memang sayang Mok tu . tapi dye macam tu je .
tade bagi signal ape-2 pun . takkan nak tunggu kan ?
silap la Syeera Rahman nak tunggu-2 orang niy :D

so aku pun move on lah .
Miela soh aku tanye straight dekat MSMA niy whether dye serius or tak .
oh , fone MSMA rosak . ye lah , mentang-2 atlit kebangsaan kan ,
dengan fone-2 pun dye atlitkan sekali .
HAHA !
so fesbuk je lah jadi penghubung yang boleh dipercayai .
im dye terus je tanye , salam pun tak . tengok nih , dye perli aku . HAHA !




'oi' je kan ? ye lah , time niy aku tengah touching dengan dye .
hal ape itu rasie kerajaan . hee xD
lepas aku tanye dye baru dye jawab ,
sebab bile Miela tanye dye semalam , dye tanak jawab .
pemalu ke abang Kelantan sorang nih . HAHA !

okay , and dye serius :)
good boboiboyy ! HAHA !
then here's the Official LOVE get started ;D




almost sebulan being together baru hari niy aku berani nak confess yang aku sayang dye . HAHA !
tade lah , baru hari niy aku berani tanye dye betul-2 .
err , ye lah , kiteorang couple tengah-2 SPM , masing-2 busy kan .
nty ganggu lak , dye tu pun duduk hostel . so memang takde dengan fone 24/7 lah .
bile malam baru dapat contact # err kantoi lah dye bawak fone masok hostel kan . HAHA !

aku tanye pun sebab aku nak jage hati orang , bahaye weh kalau dye cakap kiteorang couple
tapi aku sebuk hang dengan lelaki laen . okay , i've done that -.-


okay thats it peeps . Mok tinggal kenangan je . hee . tetap kawan macam biase .


thanks for reading . sekian :)

# baru belaja gune 'SNIPPING TOOLS' thanks NANA ! ;D

No comments: