♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 4, 2011

Syeera Rahman again :)

Assalamualaikum readers :)

here's the story of mine yang aku lupe nak cerite kasik habes hari tu .

tu lah sebuk sangat layan persaan kan ? hee :)

"Babak Kehidupan" :D

okay , as the only girl dalam rumah niy , membuat kan aku ni jadik seorang yang tegas .
serious wey , aku niy garang . HAHA ! tapi dekat ruma dengan relatives la :)
dengan kawan-2 belum lagi terbukak nak garang-2 niy , ye lah , dah besarkan takkan nak marah ;D
aku garang pun dgan budak-2 kecik yg nakal lagi aktif teww :p

then aku niy takde banyak cakap mane pun bilew kat ruma , memandangkan askar kat ruma aku 3 orang je , abang dah merantau , tinggal lah aku dengan adek . adek pun tak habes-2 kawan so tinggallah aku sendiri di sini . cehh -.-'
seriously , aku suke cakap sorang-2 HAHA ! bukan gile eh , tapi pade aku cakap sorang-2 lagi puas :)
aku boleh luahkan ape yang aku nak even takde feedback xD

tapi bile dengan kawan aku lah paling banyk becakap . takkan behenti . tengah makan pun aku cakap . memang jadi bahan drop lah kan ? :D oh yes , aku simple macam org laen , xd hard mne pun , cume alah dengan bulu haiwan . kadang-2 aku rase nak mesin je bulu kucing-2 yang ade dekat ruma niy .bile aku dekat dengan dorang , hidung aku gatal-2 then mate turns to red . macam hantu kak limah . HAHA ! xD

okay ,aku memang anak manje . HEE ! tapi aku tak pernah mengaku dekat sape-2 pun yang aku ni manje . haha ! jatuh lah mood brutal aku nanti kan . >.<
aku manje dngan parents lah kan ? manje-2 dengan abang aku dye kaki kan je aku ni . HAHA !

"Drama Cinte"

eceh , kite tau kite takde boyfriend . tapi nak cerite-2 takkan ta bole kan ? ;D

macam aku dah inform hari tu aku memang serious bab cinte nih . tapi ramai orang cakap jagan serius sangat , bahaye . yelah kan . sebab tu lah aku pun kne careful *speaking weh :)
ntah la , memang fikiran aku mcm tu . kalau xnk serius tak payah becinte . hati sape-2 pun sakit kan ?

and yes i am searching the new guardian angel :)
biarlah takde jodoh pun , at least aku boleh belaja something from the love kan ?
aku tak pilih-2 kay ,  aku terime je ape adenye .
tapi biarlah yg aku rase sesuai kan ?

k , aku manje dengan boyfie sebena nye . HAHA ! malu kiteww . xD
manje gila weyy , tapi mule-2 tu takde la manje sangat . memalu lagi . hee
tapi aku tak suke if encik boyfriend reply text aku pendek-2 .
macam tak berminat je nak text aku kn ?
oh , bile la nak ade boyfie niy . HAHA ! takpe lah hidup macam ni pun ok what :)
teww pacekk mokk kat atas tu adew , miela ade , MSMA adew , atok daus adew , abg edzra adew , bibik nana adew , ahten adeww umi pun adeww , so , memang tak sunyi langsung lah hidup aku kan ? thank you sayangss . 1 orang pegi dari hidup aku ade 8 orang back up aku . untunglah aku :')

well , thats all . cukuplah niy kan ? :)
thank you for reading .

No comments: