♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 5, 2011

The Only Love that I missed a lot :')

Assalamualaikum readers .

okay second entry for today :)
kan aku cakap , rajin aku menaip kan ?

oh , dah almost 5 bulan atok tinggalkan kiteorang :'(
tapi rase macam atok ade je lagi dekat kampung dengan opah .
serious , tak sangke atok boleh pegi macam ni .

yelah , dari kecik wey ,
kalau balik kampung je atok mesti back up cucu-2 dye .
contohnye lah kan , dekat depan kampung aku ni ade parit tau ,
budak-2 kan , memang feveret la nak berendam je kejenye . hee ,
then , mintak lah dekat parents masing-2 ,
semue nye geleng kepale tak bagi .
then tibe-2 atok cakap "pegilah , biakan cucu-2 aku nak main"
so , bile atok dah buat decision memang takde sape bole bantah lah kan ?
sempoi kan atok aku ? aku tau . sebab tu aku rindu dye :'(

lepas tu kan , waktu aku kecil-2 ayu dulu ,
bile pagi-2 je atok mesti kejutkan cucu-2 dye ,
dye ajak pegy breakfast dekat lua .
HAHA ! memang semangatlah kan .
dengan tak mandinye . tapi peduli ape .
sebab kan lepas breakfast tu atok mesti beli coklat untuk cucu-2 dye .
mau tak sehad gigi-2 cucu dye . xD

FYI , cucu atok aku ade berpuluh-2 banyak nye .
skunk ni pun dah nak dekat 40 orang cucu atok aku .
big-2 family isn't ? bile semue turun kampung memang meriah habes wa cakap lu .
seronok wey :D
time tu macam-2 suasane ade . hee , sumpah seronok :D

biasenye lepas makan malam , cucu-2 mesti stay dekat tempat makan tu ,
sebab time tu lah atok nak cerite macam-2 kat kiteorang ,
cerite sal nabi , tanye pasal sekolah , caring kan atok kite ? :')
time tu jugak lah kiteorang boleh tanye ape je . mesti atok jawab .

tapi sekarang takde dah .
bile balek kampung sunyi je , tinggal opah sorang-2 .
banyak kali aku ajak opah duduk ruma aku nih ha .
tapi opah tanak , dye cakap nanty teringat dekat atok .
yelah , saat-2 terakhir atok kat rumah aku weh .
memang aku dengan family la yang paling rase :'(

atok , whatever it is , syeera nak atok tau , syeera sayang kan atok more than i love others .
we missed u a lot atok . kalau boleh syeera nak putarkan balik waktu
so that i can spend my whole time with u :'(
teringat waktu jage atok dekat hospital :'(

k , mate bergenang . thanks for reading . sedekahkan Al -Fatihah utk atok kite ye awak :')

sekian :')

No comments: