♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 21, 2011

Aku pulak yg kena ? -.-

                                                                                                                                             
Grrrr ! sumpah sakit hati .
kay , tahu lah kan hari niy dapat result PMR kan .
then Kazen aku dapat straight A . fuhh , bangee habes niy . hehe

tapi yang spoil kan mud aku hari ni ialah parents aku -.-
aku tatau alah mane datang nye dorang dok bising-2 kat aku .
aku rase nak nanges je doe .
dok banding-2 result PMR aku dulu .
ye , aku tau aku bangang , bodo , biol , sengal bagai kan .

da tu ? nak aku buat ape ? pegy repeat PMR aku due tahon lepas ?
serius aku pressure nak mati .
dorang dok bising-2 kat aku ape hal ?
ape function tah .
grrr , panas hati betul aku .

macam aku pulak yang amek result kan .
memang nak menangis habes aku rase niy .
tolonglahh . semak sangat ke result aku .
setakat 5A 3B -.-
kire bagus la aku nak sambung tingkatan 4 .
buatnye aku cakap aku tanak belaja .
hah , tak merane ?

k , bengang nak mati . nak mogok hari niy .
jangan tanye nape aku tak tegok korang .
kbaiii .

2 comments:

Anonymous said...

syeera kne ckp cenggini..alah mak..engat result PMR tu boleh masuk u ke??? small matter je pon..pedulikan je ea=)

anggap parents syeera tgh cabar syeera..

Syeera Rahman said...

hmm sedih niyy , tension habes . dorang marah-2 lagy . haihh .