♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 26, 2011

♥ saye dan harihari encik PH ♥

Assalamualaikum readers :)

okayy , nak cerite pasal hari niyy :)

hari niy kan last day sekolah before raye ,

jady haruslah HANIS ASYEERA datang kann ,

tetapyy ,

GIRLFRIEND and BOYFRIEND saye tarak datang :'(

sampai haty kaorangg kann ?

tapy takpe :')

kelas tetap meriah ,

honestly hari niyy best gila sekolahh ,

bukan belaja sangat pon .

haruslah syeera suke kann ? ;)

then balek je skolah sume salamsalam  ,

mintak maaf bagai , 

baek kan kami ? :)

oh yaa , cekgu wajiblah bagy homework ,

macam tanak suroh aku raye jea :'(

*err , macam lah kau penah siap homework syeera ,

eh ade okayy , siap jea , 

okayy , tapy kau tak buat sepenuh hatyy ;p

*perlu ke ? HAHA! xD

then balek jea aku tydo , malas nak call encik PH ,

eh , ade la , aku call dye , tapy tak angkat ,

tydo maybe :)

petang siket aku kelua ,

bosan di rumah ,

andandand ,

aku update belog ini :)

ye lahh , nanty raye cemane nak update kan ?

lepas tu trial pulak ,

haihh , 

memang tak lah ayah nak murah haty tengok aku aku on9 ,

actually , bukan niy pokok yang aku nak cerite ,

*err , pkok ? --'

weh , dengar lagu belog niyy ?

lagu lame , tapy baru letak ,

wajiblah ade maksud tersirat kannn ?

tah lah , 

aku dengar lagu niyy macam same je dengan jalan cerite aku dengan encik PH ,

ye lah ,

aku dengan dye niy banyak perbezaan ,

tapytapy , 

aku sayang dye , dye pon sayang aku . 

*woo , gedikk wehh xD

siyes wehh ,

dulu aku ta minat langsung lelaki yang jenis macam dye ,

ye lah , smoking , kelua malam , degil , ta romantik ,

tapytapytapy ,

ku tertarik padamu ,

HAHA ! xD

dah la readers :)

cukupcukuplah aku merepek kann ?

tengs for readingg ,

selamat hari raya btw <3

p/s : b , i dun care who u are , all that i know is , my HEART belongs to YOU :)

No comments: