♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 21, 2011

Saye dan 'die' maen perangperang :)

Assalamualaikum readers :)

sehad kaorangs ? :)

weywey , aku tuka lagu belog lagyy , kau ade ? ;)

tah weyy , actually saje letak lagu ikot mud :)

agakagak kaorang ape mud aku skarang nihh ?

ohh ye , memang mud raye , 

andandand ?

haha ! xD *sengal plusplus :)

okay , mud aku ialah SURVIVE ! 

*err ? survive tu ape ? maen perangperang ke ?

choii , tak tengok berite ke ? *ceh , ape kne mngene dgan brite ? xD

*okay , serius . 

hadirin hadirat sekalian , *syeera memang tak reti serius :)

actually , saye dengan encik PH tengah lancar kan perang haty ;)

oh yeah , masingmasing tengah bertarung , 

saye BALING BOM , 

encik PH MENYOROK ,

encik PH gune LASER ,

saye LARI ,

lastlast , saye cakap nak buat GENCATAN SENJATE and TAMAT KAN PERANG

and TIDAK MENJALINKAN HUBUNGAN DIPLOMATIK lagi ,

encik PH tak mahu , 

saye pon tak mahu :'(

tapy saye tak larat nak pikul SENJATE dah ,

encik PH mintak mase untuk berunding dengan haty dye sendiri ,

until when ? --'

okayhh  kite tunggu jawapan awak encik PH :)

p/s : aku pakai ayat hiperbola , kaorang pandaipandai la pk ape yg jady okay :)

sekian :)

2 comments:

kasya syiera said...

waa...mendalam wokk :))

Syeera Rahman said...

kan ? kan ? doa kan bm saye A + :)