♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 19, 2011

bibik NANA , macek IQEN , encik BOMBE andandand abang TIRI ♥

Assalamualaikum readers ,

ye , entry yang ke-tige dan terakhir untuk 19 hari bulan 8 :)

eh , kite lupe nak update story pasal bibik NANA , macek IQEN   ,encik BOMBE , abang TIRI and 

so on :)

okay , yang dikasihi , readers sekalian *cehh , ayat aku mintak PANG weyy , :)

aku rindu bibik NANA dengan IQEN la , sumpah , rindu mahu mesremesre :)

*lah ? tak kenal ke bibik NANA yang hot gempak meleTOP , dengan

IQEN yang lawa , ayu lagy jelite nihh ? hadoii 

usha siket tang BELOVED EVER sebelah niyy ----->

ha , nampak kan ? cun kan ? wajiblahh ,

tengok siket sape kakak mereke , 
*err , hey , sinisini --', saye lah kakak mereke tu . lawa kan ? HAHA ! xD

wey gediks sygg , nanti raye kite jumpe ehh ! imissyou :'(

okay dahdah dengan gediks nye ,

niy setory pasal abang tiri dan encik BOMBE :)

bulanbulan puase niy encik PH sensitif sungguh *eh ? asal masok en PH pulak .

hee~ kejap la , nak setory la niyy ,

bile dye buad salah , aku tego siket je , dah tacink ,

alahai , naseb comel , kalau tak dah ku ciomciom kaki mu . HAHA ! xD

so , encik BOMBE dah memainkan peranan penting beliau dengan jaye nye ,

kesian encik BOMBE , aku asyik kacau dye jea . hee ~

tengss mir , jasemu semakin ku kenang :)


abang TIRI pulak suda merantau jaoh ke utare , 

ye lah , budak rajin , haruslah further study kann ? :) rindu dye ,

tapy abang TIRI saye caring okayy . 

selalu tanye pasal saye dan encik PH . :)

dan dekat dye jugak lah aku selalu mengadu pasal encik PH .
*ohh ya , aku kaki mengadu :)

tengs abang TIRI :)

tu je lah yang patot aku story , yang selebihnye aku simpan dalam hati . HAHA !
*okayy , ayat aku mintak PANG kuase due . bagi siket . ;)

sekian , wasalam :)





No comments: