♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 30, 2011

P E N D E K

Assalamualaikum readers :)

tengok title post . ade sapesape terase ? ye bagoss . awak same macam saye .
kaorang nak tau tak . eh ? tak nak ? lahh , da tu asal view blog nihh ? -.-
hah , yg nak tau meh sini bace . hari tu kan ade tangkap gamba utk majalah sekolah kan . time tu untuk pengawas . *well , prefect on duty lak kan . lepas dorang pon susunsusun la ikot ketinggian . tak lame uh aku dorang letak aku dekat barisan number due . so , aku tanye la budak yg dekat sebelah aku nih . die tinggi sikit dari aku .

me : hye :) kite form 5 . kite pendek . *HAHA ! saje bagitau budak tu . :p
adek : kite form 2 . hee~
me : ha ? ohh . kite dah cakap kite pendek .

adek tu senyumsenyum je . wehh , pendek lah aku niyy . -.- masaalah betol . mahu tinggi macam scha boleyy ? boleyy la . hee~

ala , kaorang gelak asal ? *cehh , macam tau kan aku ? suke aku la . blog sape ? lalalala ~
bia la . kite tinggi ke , pendek ke , pandai ke , slow ke , cantek ke , tak ke , hot ke , ape ke , yang penting

MUHAMAD AZERUL BIN TAJUDDIN aku punye . HAHA ! :D

No comments: