♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 1, 2011

♥ Maen suprisesuprise pulak eh ♥

Hey readers , :)
kite baru balek jalanjalan okay . sile lah cemburu :P pagy tady seusai*ta bole bla kemas rumahh nak kua . bibik nana mahu beli barangg . saye on je . :) lepas siap lawalawa*lawa ke wehh ? suke aku la . HAHA ! transport na kua pulaks ta de . call ayah , ayah dekat hosp . :( 
lepas tu call umi sygg .

me : wehh , ta de transport pulak . cemane ?
umi : aloy tade ke ?
me : ade jea . tapy malas la . lagy pon kalaw dye amek kite , kazen kite cemane ? dalam rage ?
umi : aah . eh ,. cemane ?
me : kamo datang dengan sam . lepas tu kite naek moto kamo dengan kazen kite . kamo naek sam . okay ?
umi : jap kite tanye sam .
*ade lah 3 minit aku tunggu . =='
umi : ha , okay . jap g kite datangg .
me : tengs :)

then umi datang . gila lah . first time aku aku bawak moto keluar dari kawasan rumahh . hebad aku . HAHA ! ye lah tu . kelam gile . . =.=
lepas tu sampai jea pekan . text Capital A .

me : b , owg dah ade dekat kdai hijau .
Capital A : b otw .
me : okay .

lepas tu aku dengan nana , bersiarsiar la dekat pekan uhh . waa . . seronok . HAHA ! pegy hantar phone . beli number baru . then tetibe b anta text .

Capital A : eh , b ta dapat datang la . b kene cuci tandas kat umah . hahaha
me : ish b niyy . cakap macam kelingg . 

lepas tu , umi pulaks anta text . 

umi : kamo dekat mane ? lame lagy ke ?
me : jap2 . na sampai dahh . 

sampai je kedai uhh aku pon duduk la . then tetibe dorang sume pandang aku . .

Sam : weh aloy mane ?
me : tatawu . ta datang . dye kene cuci ape tah . 

lepas tu dorang tengoktengok aku lagyy . 

me : weh ! korangg asal ? ade yang tak kene ke dengan aku ? aku salah pakai tema ehh ? sejak bile kua kene ade tema ?

dorangg senyumsenyum jea . *ikot kan nak je aku cepuk sorangsorang .

me : nana ! asal ? cakap la . .
nana : :))
me : ala , akk balek la cmniyy . .

bile aku bangon je ade lak pakwe saye dekat belakangg saye . waaa ! kaw maen suprisesuprise lak ehhh . nakal kan ? HAHA ! tapy aku maluu . jahat dorangg . . hee~ lepas tu aku kua la pegy tempat laen . segan punye pasal . . jap lagy Capital A kelua . . saye cepukcepuk dye . ha amekaw . nakal sangat kan . 

me : b niy . ape la !
Capital A : b saje je nak buat suprise . . hee~

comel pulak kamo kan b . .
lepas tu lepakslepaks , Sam dengan umi bagy ceramah . :) suke dengar . aku pon ape la . amek port perli Capital A . padan muke . dye pon senyumsenyum je . lepas tu bisingbising . haihh . rinduu . . :)

okay lah . itu saja mahu share . menarik bukan ? tidak ? HAHA ! lantak lah . yang penting saya suka ! :D
tengss for readingg . :*

No comments: