♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 15, 2011

Atok :'(

Assalamualaikum raeders :)

dah lame ken saye tak update blog . cerite <3 dari haty pon dah tergendale . HAHA ! soryy :)

readers , hari tu saye cakap atok saye dah sehad kan ? memang ponn . tapi jumaat lepas atok dah pon kembali ke rahmatullah . :'( really . memang tak pecaye yang atok dah tak de . baru je pagi tu sembang dengan die . then tibetibe dapat tau die dah takde .

sume orang nanges . :'( opah lagi la . asal ade kazen die datang je mesti nanges . opah sayang atok :')
sampai je kampung terus duduk sebelah atok . bace yaasin untuk atok . nangesnanges saye . tak pernah seterok macam tu . tengok atok macam tengah tido je . time tengah bace yaasin tu tetibe teringat balek time duludulu . waa . . :'( atokk . .syeera mintak maaf yea . waktu atok ade dekat rumah syeera , syeera jarang tengok atok . syeera busyy je . :'( tapi atok tau kan yang syeera sayangkan atok . :') sayang sangat . .

aku ingat lagi , time tu dekat hospital , aku datang nak urut atok . atok tanye ,

atok : sape niyy ? owww , asyeera . *the only person dalam dunie niyy panggil aku asyeera :')
me : ye , syeera atok . cantik tak ? *aku memang perasan . HAHA !
atok : cantik . . macam artis . :D
me : HAHA ! atok niyy . tautau je . syeera urut atok ye . :)

sempat lagi atok guraugurau dengan aku wehh :'(

lepas atok dah sehad sikit dorang bawak atok balek rumah family aku . so dalam minggu tu rumah aku memang penoh . meriah GILAA ! :D .

then satu hari aku nak kelua . dedulu kan atok selalu bagi aku duit . so aku pon saje nak gurau atok .
me : atok syeera nak keluar nii . nak duit . hee ~
atok : ye , nanti atok sehad atok bagi ye .

dalam hati aku , atok tak bagi apeape pon takpe asal kan atok sehad macam dulu . .

tak sangke , kejap je atok dekat rumah aku . tak sampai seminggu . 

Jumaat , 10 JUN 2011 ...

waktu aku tido kazen aku kejut kan aku . die cakap atok pengsan . ayah aku bawak atok pegi hospital . dapat call then cakap atok dah takde . :'( semue tak pecaye . aku terus nangess .

nak atok balekk . :'( opah tinggal sorang je dekat kampung tu . mesti opah sedih kann ?
time nak balek uhh aku peluk opah . . siap ciomciom lagy . *kaw ade ? hee~ :P
aku ajak opah duduk rumah aku . opah cakap nanti die datangg . :') tapi lagi best kalaw atok ade sekali kan ?

atok . . tengss sebab atok jadi atok yang terbaek dalam hidop syeera . atok selalu back up syeera kan ? syeera tau atok syg kan syeera . syeera lagylagy sayang kan atok . syeera janji syeera jage kan opah untuk atok okayy ? atok jangan risau . syeera doakan roh atok tenangg . :') eh atok , :) nak tau somethingg . . ? sampai sekarang and bilebile pon syeera tetap sayang kan atok . and syeera janji tak kan lupekan atok dengan pesanpesan atok sekali . sayang atok . :')

No comments: