♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 26, 2011

Yay , atok kite :D

Readers , another entry untuk hary nihh . *eh rajen pulak kaw post blog ri nihh . HAHA ! harus lah . bukan senang aku nak on9 berejam . ;)
hee~ atok kite suda sehad la awak . . hary niy dengar cite atok da masok wad biase :) okay la . . tapy an ibu cakap since smalam bil dah about 17K . woot ! banyak wehh . tapy nak buad cemane . 17K boley carik . atok ta bole :') sumpah . sayang atok sangatsangat . semalam kan saye dengar ceritecerite macekmacek hot saye :) *hot wehh , tengok la niece dorang sape an ? wahaaa . ;) atok mintak macammacam , nak tembikai lah , sengkuang lah , lepas tu ade ke dye soh opah aku masak , masak lemak cili api ikan haruan besa lengan . HAHA ! aku cite kat syafiq sal nihh . then dye tnye aku , 

Syafiq : besa lengan ? lengan atok ke , lengan kite ?
Me : HAHA ! tatawu aku . lengan atok la kot . dah itu je lengan yang dye nampak .
dasat la an atok aku ? sebab time dye saket dulu dye tamau makan langsung . minum pon tana . lepas tu semalam dye mintak aiskrim . hahh , maju atok aku . . and no more tears dahh . sume orang da selere makan , da bole gelakgelak .

Pacek aku yang dok London dengar cite da na balekk sane dah . ye la , anak , dengan wifey dye kat sane . lagy pon dye keje . plus atok pon da sehad . :) lepas tu macekmacek and pacepacekk termasok parents aku next week suda mule keje . TAPYY ! nana bibik , dengan syafiq harus , wajib stay perak . HAHA ! padan muke korangg . aku dengan merekemereke nihh kene jage atok waktu pagi , then malam pulak kene tuka dengan pacek yang dok area perak nihh . Waaa ! suda banyak plan meyhh cuti niyy . :'( nana dengan syafiq luah kan la perasaan dekat aku malam tadyy , HAHA ! padan muke korangg . tapy na buad cemane wehh , aku pon same . . tapy atok lagy penting kan ? 
*readers , doakan cuti kali niyy menarik buad saye dengan mereke and happy holiday untuk readers jugakk . :) tengs for readingg ! 

No comments: