♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

Patah hatyy Eps :2 no more tears , MAYBE .

Hey holla readers . err , malas nak tanye sehad ke tak . sape soh ta na jage diri ? haa , kan da demam padan muke . hee~ okey . patah haty episod 2 . haha . sengal doe . k um da brape lame jd single ? since 3 hari bulan n now baru 7 hari bulan . vavi . baru 4 hary . asal rase cam lame je wehh ? tidakk . hahah . * getik aihh . k , sumpah rase lame . :(  malam pertame *err jady single i nanges u oll . sedeh gitu . haha . ye la . kiteorangg dah 2 tahonn n somethingg kann . so susa ouhh nak lupe. 
malam kedue pulak , yay . ta de nanges pon . hee~ tengs to KAKA RAJE AMIRAH , UMI AMEERAH n NOOR SHARMIELA cause always be right by my side bile kite tga sedey . *ecece , kite wehh . :P . macammacam kaorang bg nasihat kat kite kan ? tengs a lot tawu . syang kaorangg ketatketat . :* 

then malam ketige pon ta de nanges . hee~ suke la kite . :P . . . tapy kan kadangkadang rindu la kat die . . err . . saket haty pon ade . . ehh , readers aku da tuka number . motif ? kesah pulak aku . sekarang ni da macammacam bende aku plan nak wat dalam haryhary aku . *lifeplanner doe . :P sbb an . aku nak membusy kan diri . ye sudah semesti nye study berade di tangge terakhir . haha . ye la an . kalaw study t aku dok sorangsorang , da tu mule la teringat kisah luke . hahaha *vavi . :P weh , aku tengok awek sebelah pc aku nih *kantoi pegy cc . ade blog . . segan pulak i nak mintak link dye . hee~ :')
oke lah . . penat jari menekan keyboard . :) just this for todayy . maybe . :)
take care yaa . :) love readers gile vavi . :* 
tengs fer readin' . :DD

No comments: