♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 26, 2011

Too little too late

Hye bloggers ! :* uhh , sudaa lame tak jenguk blog . . dah bersawang sudaa . . :) k2 . . minggu niyh ade banyak story . nak dga tak ? tak nak ? hahaha . kan ? kan ? mane bole dengar . bace sudaa . k , aku story ape yg ingat je la ek . memory da full ta dapat nak save banyakbanyak hee~ k , stat dengan si T . k , dulu kiteorang rapat sebenta . tapy now everything change . y t y ? :( kaw ta seronok ke kawan dengan aku ? dengan mie ? kan aku da cakap . kalaw kaw ade bende tak puas haty dgn aku slow talk face to face je dgn aku . jangan cakap belakang . ta suke ouhh . . *hibe sebenta . :P sekolah getting bored . . cikgucikgu dah tade idea utk mengajar dgn lebih berkesan . . kelas semakin banyak kontroversi . wtf ? ;p abgabg kantin semakin menggedik . *wehh , banyak pulak aduan aku buat . hahaha . tapy kan serius . selain belaja . antare yg bgy aku semangat pegy sekolah are my S n Mie . kaorangg ta de ilang mud aku nak blaja wehh . *ecece , nak merit bole ? ;p wehweh , aku tengok pengawaspengawas dekat sekolah kan poyopoyo pulakk sejak balek dari kem . geli ouhh . haha . ehh , k la . . malas nak mengadu panjangpanjang . meluat pulakk . hee~ oke readers tengs for reading . :* love ya . <33

No comments: