♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 12, 2011

♥hello mellow♥

Hey readers ! uhh , kangen gile uhh nak update blogg . actlly ade jugak bukak blog nak tgok update andaanda semue . :P tpy aku sndry ta sempat nak update . otak kosong sahaja :D
okay nak stat dh story nihh . well this week okayokay la . . sekolah . whatsoever . . =.= then pagy tdy i'd woke up a lil bit early . tanye sikit nape , tanye la ,tanye la . *ye , ye , nape ? =.= hahaha , because kne kemas rumah yang macam kapal karam . *ibu yg bgy gelaran nih :) because family ayah from selangor nak jalanjalan kat sini . well , ipoh tade pape ponn . . then dalam pukul 2 something mereka pon sampai lahh dengan begaya nya . *ecece ayat nak menang je . k fine . menangg . :P lepastu petang sikit aku pon kemas lah sangkar hamster . then lepas kemas tu ayah tanye aku ,
ayah : nape mandy kan dye , tengok tu , sejukk dah .
me : mane ade , orang tu memang soh letak dye dalam peti ais *hahaha , sumpah aku tak sedar aku cakap ayat tu.
ayah : ha , pegy la letak dye dalam peti ais tu .
me : hahaha , eh silap , bilik mandy la . *jaoh kan beze peti ais dengan bilik mandy ? :D *punye bahangang aku nih . 
ayah : pegy la letak dekat dapo . *ayah aku pon satu . tdy kan da cakap nak letak kat bilik mandy . ;)

lepas tu petang lagy . *weh dalam sehary ade banyak petang ehh ? 
lepaklepak kat depan tv ayah ajak maen bowling malam nih  . . yay ! :( *eh asal sedey ? yay ! :D good ;) um hary ni ade la contact cik abang . well dye baekbaek saja . ta mo notynoty eh yunx . ;)
oke lah readers . tak nak lah coret longlong *panjangpanjang act :P nty bukan korang larat bace pon kan ? :) tengs for reading . :*

No comments: