♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 13, 2011

Bored day =.=

Hey readers . . sehad ? ha , , guess what hary niyh dapat online ! :D *batak doe . ehh ofcoz la . . ingat tak post aku yang lepas . kan aku ade tules yang aku tak dapat nak online . aku cume dapat online on weekend SAHAJA . tapy hary ni bole . . yayy ! ohh . btw . . hary niyh na story pasal hary ni . *ape da . . :p . okay . bangon pukul 6 setengah . then siap siap . pegy sekolah . bgy baju PJ dekat S  . pastu tanye dye . 
me : jum ? jalan sekaly .
S : tak pe la . awak jalan dulu * majok encik S saye . . :P 
me : alaa , jum la . .
S : ta pe . p jalan dulu ehh .
me : ohh k . *muke hampe . ecece .
then perhimpunan . duhh ., sumpah bosann . . .well , i kan prefect on duty . *duty la sangat kan . so kene lah berdiri sepanjangg perhimpunan . =.= BOSAN ! PENAT ! memang tak suke . . then pas habes perhimpunan ade perjumpaan pengawas . bla bla bla . cakap pasal kem yg pasty MEMBOSANKAN . then pegy kantin , teman umi beli air . dah tu , masok kelas . cikgu ta de . yay ! :D . . lepas tu wktu english . . miela tak datang sekolah hary niyh so aku alone :'( . . bosann . . rehat . . aku makan bihun sup . hahaha . sumpah sedap . then carik encik S . kawan dye cakap dye tade . dye pegy dewan besar . so , okay . :( then waktu bio . . before turun lab . intai kat tingkap . tengok ade tak encik S . sekaly nampak dye turun . *hary ni dye pakai baju p.j wrne hijau . so ade la penegasan sikit .tu yg senang nak carik tu . hehehe
aku pon lary la pegy blok kelas dye . . then aku panggil dye. aku tanye dye pasal petang ni *actlly smalam plan nak buat hwork sme2 . dye cakap tataw . tengok la cm mne *tengok . dye majok lagy . .dah tu masok lab bio . well, ta buat ape pon . just lukes tah ape jadah tahh . sembang sembang . bunyi locengg then terus pegy lab fizik . . hahaha , guess what , dah half way belaja physic uhh aku tydo wehh . pegy mahampus lah . dah la bosan . aku tak paham langsung ape yg cikgu cakap . . then balekk . aku ponteng kelas tambahan ye . . aku penat sngat . ta de mud . *eh terus balek je ? cte dgn encik S cmne ? haa , , jeng jeng jeng . . :P
ta jd kua ngn dye . helmet dye hilang . hehehe . ta pe la . .
oke lah . . malas nak buat pjg2 . ni pon da kire pjg sngt da . . 
*well , tengss readers :D luv u olzzz . <3

No comments: