♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 1, 2010

What ? ! tak jadi ? hahh ! shitt !

Hadoii , mmg siotsiot geram nih . da elokelok plan nak pegi ipo tetibe tak jadi . abang aku pulak dengan mengade nye cakap banyak hal la ape la . bengekk ! gerammm ! ishh , org hari ni la wayang murahh . lepas tu tak pasalpasal kene marah dengan bf aku . benci tahu takk ! angin je aku hari ni . ape lagi , aku pn pasang laptop ha, melanguk la kat sini berjamjam . tak de mud nak buat apeape pon . tah bile la dapat kua ipoh lagi .
haihzz . geramm . eh,eh . actlly rindu sangatsangat nak meet die . huh , rase cam lame je tak jmpe dye . ngee . hurmm .. tah la . cuti kali ni sumpahh bosann ! rase nak nanges je wehh . syes . pagipagi bangon dah kene kemas uma . lepas tu , masak nasik . ade time free je tengok tv . dah la tu cite kat astro asyik ulangulang je . ehh kalau kua pekse sal cite2 kat astro kompomm aku ley jawab  punyee . dah tahu sangat dah . waaaaaaa~ sumpahhh bosann . sok tataw nak buad apee . isshhhhh . malas nak pk . lantak laa . haha . oke lah , dah tak larat sangat dahh ni . ni ponn gune laptop abang . actlly curik laptop dye . haha dahh dye asyik kua je , aku pn tgah free pulakk . mmg rembat je laa . whee . bye :)

No comments: