♥ Cerita dari Hatyy . fm ♥

♥ Perfect Two ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Usia blog saya♥

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

masakmasak jum .:)

hoyhoy ! :D . nak storyy niyy . pagipagi tadi ibu aku dahh bisingg . dye cakap dye ta sempatt nak masakk . dahh tu bising kat aku lakk tuhh . tau2 lahh . dye mesti sohh aku masakk . haha . aku tengahtengah mamai pun ye je la . hah , skali tengah hari kelamkabut aku di buatnye . aku tepun ibu nak tanye cam ne nak masak sup ayam . operator tu cakap ibu aku kua . sudahhh . ha melopong lahh . dah la lapa . hehe . thenn , aku col izzati sebab aku tau dye memang tere la masakmasak ni . naseb baek dye tolong . haha . senang je masak wehh . sedap lak tuhh . meh la jemput makan . ngee , tengss zati tolong aku yang ngokk nihh .

2 comments:

husna azhar said...

oi ak xsgup nk mknnye ! hahaha t jd cm ary 2 .xsgup2 ! trauma .hahaha

hanyrara :) said...

haha , wehh skunk aku dah tere taw . harus untuk mencube :)